čtvrtek 30. července 2015

Moje momentální sbírka pečující kosmetiky v koupelně :-))

 



AHOJ, AHOJ,

 

Vítám Vás u nového článku, který se bude týkat mojí pečující kosmetiky, kterou mám v koupelně a kterou denně používám, samozřejmě, že peeling nebo masku denně nepoužívám. :-))
 

 
V této dřevěné nádobě, kterou jsem mimochodem dostala  od mé milé tchýně mám produkty na každodenní ošetření pleti a také deodorant.



Hned vedle mi stojí minerální spray od Balea, který není nic moc a psala jsem na něj samostatný článek ZDe.
 
 
Kdežto olejíček na vlasy je naprosto parádní a nemohu se ho nabažit a vůbec neubývá. Což je naprostá paráda.
 
:-))
 

 
Tady jsou samotné produkty na pleť, které nyní používám.
Noční a denní krém Green line, čistící pěna Balea, deodorant Rexona, který jsem Vyhrála 
a oční krém Garnier, o kterém jsem psala v samostatném článku zde.
 
 

 
Takto vypadá košíček, kde mám produkty na obličej a na odličování.

 
Inu micelární voda Bioderma je parádní, tonikum proti pupínkům je také parádní, peeling je dobrý, ale znám lepší, maska s pšenicí opravdu prozáří a odličovač nestojí za nic.

 
 

Masky : Maska od Yves rocher je hydratační a je opravdu dobrá, krásně vyživí a zjemní pleť.
 
Avon slupovací maska z řady Cleaskin není příliš prima,  sice dobře čistí, ale její slupování, není vůbec příjemné.

 
Ve velkém košíčku mám tyto produkty, zastřihávač vousů svého muže jsem vyndala. :-))

 
Tělový krém Dermacol s vůní pistáciových ořechů je parádní. Šampon Avon s Marockým olejem mi rovněž velmi vyhovuje, poroto mám již několikáté balení.

 
Pěna na holení Balea s vanilkou je příjemná a Dermacol krém s zeštíhlujícím efektem je takový normální, je příjemný, ale přijde mi, že nic nedělá a holítko je naprosto katastrofální více ZDE.



Ruce si převážně myji tímto malinovým tekutým mýdlem, které je prima, ale má mnohem hezčí obal než vůni.
 

 
Na vaně mám : pěnu do koupele z nové řady Balea Luxy, Jessa intimní gel, sprchový gel z Německa Pure, Balea tělový peeling s vůní citronu a kouli do koupele.


Na okně mám ještě uskladněné laky na nehty, parfémy a lak na vlasy.

 
A každý den na ruce používám toto abrazivní mýdlo a také levandulové tuhé mýdlo. Jsem na to zvyklá a mým rukám se tak uleví.

 
Jistě jste si všimli, že máme takovou retro koupelnu, máme tmavé obklady, starší vybavení, ano je tomu tak, nám se to líbí a zatím neplánujeme obměnu.
 
Jaké produkty momentálně používáte Vy?
 
Přeji krásný den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...