pondělí 27. července 2015

Nové sprchové gely od Dermacolu ....

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný den a vítám Vás u nového článku.
 
Tento článek bude o nových SPRCHOVÝCH GELECH OD DERMACOLU.
 

 
Tyto dvě novinky jsem si pořídila nedávno při nákupech v DM drogerii na Zličíně.
Sprchové gely mě oslovily svým balením a obalem a také jich byl plný FB a instagram.

 
Jedná se tedy o sprchový gel od české značky Dermacol z řady Aroma Ritual a tento se jmenuje ROZPUSTILÝ CITRON.

 
Balení je opravdu moc povedené a doslova láká k očichání.

 
Jedná se tedy o sprchový gel s citronovým extraktem a má nabít pokožku energií a svěžesti.
 
Vůně je taková citronová, poměrně výrazná a až po samotném vyzkoušení musím říct, že přípravek krásně pění, dobře myje, pokožku zanechá příjemně jemnou, hebkou, maličko mi přijde že vysušuje, ale ta vůně na mě příliš intenzivní až trochu jako vůně do toalety. :-((



Konzistence je příjemná gelová a zabarvení je tam málo výrazné, že se na fotce zdá, že jde o čirý gel. 


 
Druhý sprchový gel se jmenuje MANDARINKOVÝ SORBET.

 
Jak jsem již psala, balení a vzhled je moc povedené, ale vůně je na mě příliš intenzivní. Navít tento sprchový gel docela dost voní sladce a na léto mi to nepřijde příliš vhodné, protože ve mě to evokuje pocit tzv. ulepenosti.

 
Gel krásně pění, dobře myje, pokožku zanechá jemnou, hladkou a na rozdíl od kolegy nevysušuje, ale ta vůní mi prostě nesedí.

 
Stejná gelová konzistence, která je maličko víc zabarvená, ale o barvu mi vůbec nejde.
Vůni mi prostě nesedí. Ale prosím berte to tak, že jde čistě o můj subjektivní pocit - navíc vjemový.

 
Sprchové gely jsou v krásném balení, ale co mě dosti odrazuje je jejich dosti intenzivní a nepříjemná vůně. Musím říct, že sama za sebe Vám tyto dva gely NEDOPORUČUJI.



 
Gely dopotřebuji, ale asi ne na mytí celého těla.
 
Máte s těmito sprchovými gely zkušenost?
Vyhovují Vám, voní Vám??
 
Budu moc ráda za Vaše reakce.
 
Krásný a pohodový den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...