středa 1. července 2015

Odličovač očí z drogerie, který neodličuje a ještě štípe v očích...:-((

 

AHOJ, AHOJ,

 
Ráda bych Vás dnes přivítala u dnešního článku, který se bude týkat opravdu špatného odličovače očí z Teta drogerie.
 
 
Jak jsem již zmínila, tak tento odličovač očí mě naprosto zklamal, snad horší jsem neměla.
 
Jedná se o značku Ellie, kterou jsem jinde než v Teta drogerii neviděla.
 

 
Měl by tedy ve čtyřech krocích : čistit pleť, tonizovat, pečovat o ni a ještě by měl mít speciální péči o ni.
No Tento odličovač slibuje odlíčení očních partií, má dokonale odstranit nečistoty a make-up. Obsahuje panthenol a vitami E.

 
Tento odličovač jsem zkoušela na suchý i mokrý vatový tamponek a výsledek byl naprosto stejný :-((
Odlíčil téměř nic z mých očích a dost mě pálil.

 
Produkt je krémový, bílý, ale na mě až moc krémový, nevoní nijak, což je snad jediné plus.
Navíc po snaze odlíčení Vám zbyde na očích takový nepříjemný "omatlaný" pocit pokožky.

 
Je mi líto, ale tento produkt leč stál okolo 50-60Kč NEMOHU ROZHODNĚ DOPORUČIT, MĚ PROSTĚ NESEDĚL.
 
Zajímalo by mě, jestli znáte tuto kosmetickou značku??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...