čtvrtek 16. července 2015

Přípravky na číštění pleti .....

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
Dnes se s Vámi podělím o moje čištění pleti.
 
Momentálně používám tyto čtyři produkty.

 
Micelární voda Sensibio H2O od Bioderma je naprosto parádní. Již jsem jí jednou měla a byla jsem s ní velice spokojená.
Jemná, příjemná, dobře vyčistí a nedráždí pleť ani oční okolí.

 
Velmi oceňuji praktický dávkovač.

 
Toto 500ml balení jsem pořídila v akci v lékárně za 1+1, což se opravu vyplatí.

 
Balea pleťová čistící pěna mi byla doporučena jednou bloggerkou, tak jsem se na ní podívala a musím říct, jsem s ní velice spokojená.

 
Jedná se tedy o jemnou čistící pěnu s výtažky z mandlových květů a je určená pro citlivou a suchou pokožku.

 
Aplikátorek je také super, samotná pěna je velice příjemná, krásně čistí pleť, osvěží, nevysuší.
Používám ji každé ráno nebo večer, když se nelíčím. Neodličuji se s ní, jen čistím pleť.

 
Peeling já používám také velice ráda, prostě a jednoduše mé pleti dělá dobře.
 
Tento energizující není špatný, ale měla jsem obdobu od Garnier Pure a ten mi seděl víc.



Opravdu není špatný.
Pěkně ovocně voní, má příjemnou gelovou konzistenci, dobře pění a má jemné částečky, které nejsou na pleti agresivní.
 

 
Klidně bych si ho znovu pořídila, ale nyní si brousím zuby na jiný peeling.

 
 Toto pleťové tonikum je dobré. Více jsem o produktu psala v samostatné recenzi ZDE.
 
 
 
Tak toto je moje současné čistící čtyřka.
 
No a jaké přípravy používáte Vy??
 
Máte s některými produkty zkušenost?

 
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...