úterý 28. července 2015

První Červencové nákupy Dm Drogerie

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám vás u dnešního článku, který je opět nákupový. Nyní jsem po delší době navštívila DM drogerii, kterou mám tak ráda.

 
Tuto řadu pleťových masek na obličej od Dermacolu jsem v DMku viděla poprvé, tak jsem neodolala a vzala si jednu.

 
Jedná se o masku GOLD ELIXIR MASK, která by měla hloubkově omlazovat pleť a obsahovat kaviár. Inu uvidíme, toto balení je na dvě použití.

 
Na blozích jsme si  nemohla nevšimnout novinky od Dermacolu a to balzámků na rty.

 
Mají asi šest druhů s různými vůněmi, mě se nejvíce líbil tento krásně zelený obal a proto jsem si vzala tento  balzámek s jojobou a vůní mandlí.

 
Tváří se to jako, český Baby lips.

 
Kolegyně mě navedla na nový lak od značky Loreal, který slouží jako takový oživující top coat.

 
Obsahuje růžové a bílé částečky a také kytičky, musím přiznat, že na nehtech vypadá opravdu parádně.
 

Prosím lepší foto se mi  nepodařilo pořídit, opravdu nehodnoťte moje nohy, které opravdu nejsou pěkné, jen ten láček prosím :-))
 



 
Jelikož jsem kartáček na obličej nikdy nevyzkoušela, tak jsem si řekla, že je pravá chvíle to napravit.

 
Kartáček vypadá pěkně, uvidíme, jaké budou štětiny a jak bude příjemný a hlavně účinný na obličej.

 
No a moje klasická a oblíbená intimní hygiena - inu gel od DM Jessa.

 
Tento je s lehkou parfemací, již jsem ho měla a ráda se k němu vracím.

 
Olejový sprchový gel jsem jednou měla a nebyla jsem s ním příliš spokojená, je tomu cca rok, tak jsem si řekla, že ho vyzkouším znovu.

 
Tento je s vůní granátového jablka a musím říct, že při čichnutí voní opravdu dobře, inu uvidíme, jaký bude.

 
Tyto vlhčené ubrousky nosím s sebou v kabelce, pro případ potřeby se utřít nebo něco otřít. Praktické malé balení.

 
Vatové tamponky snad netřeba u mě představovat.
Jsou plně bavlněné, balení obsahuje 140ks a mě vyhovují.

 
V regále jsem objevila novinku, alespoň pro mě......sprchové gely z řady Luxury.

 
Z této řady mám pěnu do koupele a pak také sůl do koupele a oba produkty jsou moc fajn.

 
Tento sprchový gel ve zlaté barvě voní smyslně po orientálním koření a vanilce. Ve stejné vůní mám také super krém na ruce. Více v samostatné recenzi.

 
Jen doufám, že tento sprchový gel bude tak prima, jako krém na ruce.

 
Druhý sprchový gel z této řady Luxury jsem tam nemohla nechat. Mají pouze dvě provedení, zlatou a vínovou.

 
Vínový sprchový gel mi voní lehce po růžích a po broskvi. Moc se mi líbí jejich zajímavé balení.

 
Pěnu na holení jsem inu prostě potřebovala a chtěla jsem si pořídit takovou tu jejich klasickou světle růžovou, ale tu tam neměli, tak jsem si vzala její kámošku.

 
Jedná se o pěnu na holení s vůní grepu, jsem na ni zvědavá.

 
Produkty od značky Mixa nemám příliš ozkoušené, pouze micelární vodu, se kterou jsem byla velice spokojená.

 
Tělové mléko jsem rovněž potřebovala :-) a toto bylo ve slevě, zaujalo mě velké balení a i praktické s dávkovačem.

 
Jde o tělové mléko pro velmi suchou pokožku.

 
Mýdlo na ruce v dávkovači kupuji celkem pravidelně, občas dokupuji náhradní náplň.

 
Toto mýdlo je s vůní papáji a mám ho ráda, jen jsem ho zatím mohla koupit pouze v náhradním balení.



No a to byly moje první červencové nákupy v DM drogerii. :-))
 
 

 
 
Zajímalo by mě, co jste si koupili Vy??
 
 
Krásný den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...