úterý 21. července 2015

Pšeničná maska ... ano či ne??

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný letní den, jak ho trávíte?? Máte dovolenou, nebo pracujete, tak, jako já??

 
Dneska se podáváme na moji pleťovou masku, kterou právě používám a tím je FREEMAN ROZJASNUJÍCÍ PLETOVÁ MASKA - ZLATÁ ZRNA.

 
Já mám obecně masky od této značky moc rád, ale to ji víte.

 
Maska obsahuje 150ml produktu a stála mě cca 150Kč.
 
Jedná se tedy o pleťovou masku, která obsahuje přírodní rostlinné ingredience.
 
Struktura masky je gelová, dobře se nanáší, dobře se smývá, pěkně pleť hydratuje a jen maličko nevidím, ten rozjasňující efekt, ale v létě, když se člověk i ve městě trochu opálí, je možné, že si toho nevšimne.

 
Maska je příjemná a moc ráda jí používám, krásně pleť zjemní a hydratuje.

 
A jaké pleťové masky máte rádi VY??
 
 
Přeji pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...