úterý 7. července 2015

Různorodé nákupy, nejen pro mě.

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný a pohodový den a vítám Vás u dalšího nakupovacího článku.

 
Pořídila jsem si z limitované edice tvářenku od veganské značky Alverde.

 
Mám tu růžovější verzi, ale byla to jediná, kterou tam měli. Dle obrázku by se mi stejnak ta oranžová příliš nelíbila.
 
 
Tvářenka se jmenuje Gebackenes Rouge v odstínu 20 Lolli pink.
 
 
Musím říct, že pigmentace mě mile překvapila. Je velice slušná.
 

 
Jako další jsem si v DM drogerii pořídila i krém na nohy s třpytivým efektem. Krém na nohy jsem jednak potřebovala a tělovou emulzi jsem měla a byla jsem s ní spokojená.

 
Inu uvidíme, jaký bude tento krém na nohy.

 
Peeling od značky Clean Clear s vůní pomerančů či citrusů mě oslovil, proto jsem si ho vzala.

 
Narazila jsem i na maliny. Vzala jsem si tedy tekuté mýdlo na ruce s praktickým dávkovačem a také sprchový gel.

 
Jedná se tedy o edici s malinou a citronovou trávou. Já jsem tuto řadu viděla v Dm drogerii poprvé, znáte ji?? Je to novinka či stálice?? Jako limitovaná edice se mi to nezdá.

 
Balení a i vůně je super. Těším se na ně.

 
Ke svačince či k snídani jsem si pořídila i wasa chlebíky a vegetariánskou paštiku s hlívou ústřičnou a s bylinami. Obě paštiky jsou opravdu moc chutné.



 
Cestou do kanceláře jsem šla okolo prodejny Tescoma a věděla jsem, že chci koupit něco mojí mamince.

 
Pořídila jsem jí tedy lívanečník se slikonovou vyndavačkou, alespoň mi to takto paní prodavačka prodala.

 
A katalog také přidala.

 
No a ve stejném obchodě jsem pořídila silikonové košíčky na sladké či slané pečivo.
 
 
 
A taková praktická věc jsou čajové svíčky do aromalampičky k voskům YC.

 
Tak, to byly další moje nákupy.
Co na ně říkáte??
 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...