sobota 25. července 2015

The Body Shop

 

AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás zdravím u nového článku.
 
Prodejna The Body Shop se u nás otevřela 22. května v OC Nový Smíchov.
 
Já jsem se do ni dostala až nyní. Nějak jsem prostě nestíhala.
 
 

 
Nejprve jsem to tam chtěla jít jen omrknout, ale vzhledem k tomu, že již měsíc a půl  bojuji se zánětem v levém lokti, mám za sebou vytahování sekretu, který se mi tam tvoří, poté nateklý loket samovolně 3x prasknul mi pak výborný lékař udělal punkci.
Na punkci jsem byla včera a dnes mi jen měnil obvaz a dreny.
Prostě jsem se rozhodla, že po takové době se odměním. :-))

 
Tady na blozích a i na YT jsem shlédla a přečetla spousty krásných článků o samotný produktech, tak i o obchůdku.
 
Obchůdek je docela maličký, útulný, plno rozmanitých produktů a milá obsluha.



 
Ve slevě za 99Kč jsem si vybrala sprchový gel s vůní kokosu.
Já obecně kokosovou vůni mám ráda, ale s tak intenzivní jsem se ještě nesetkala.

 
Sprchový gel má obsah 250 ml a přijde mi dost krémový, tak si myslím, že jeho spotřeba nebude veliká.
 

 
No a nemohla jsem odolat novince a to VIRGIN MOJITO, které voní naprosto úžasně svěže a to hlavně po limetkách a mátě.

 
250 ml mě vyšlo na 169 Kč. Ano není to málo, ale je to přeci jen zvučnější kosmetická značka.
 
Zvažovala jsem ještě miniaturku tělového másla, ale zase budu mít důvod obchůdek navštívit znovu :-))

 
 
Produkty této značky jsem vyzkoušela jen jednou a to v tělovém krému, který se stal hned mým oblíbencem.

 
A co říkáte na tuto kosmetickou značku Vy??
 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...