pondělí 20. července 2015

Vypotřebováno POJEDENÁCTÉ......

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude o spotřebovaných produktech.  Opět je toho hafec.

 
Začneme u produktů na vlasy. Elseve od Lorm loealu s keratinem byl prima, sice jsem měla verzi v Azbuce, ale tento produkt mohu doporučit, protože příjemně voněl, dobře pěnil a vlasy po něm byly příjemné a nemastily se.
 
Garnier Fructis byl také prima, dobře pěnil a voněl. Opět mohu doporučit.

 
Sprchové gely.
 
Neodolala jsem limitované edici Balea letní řada. Oba sprcháče byly prima, sice méně pěnily, ale krásně voněly a službu udělaly.
 
Cien sprchový gel s vůní pomeranče byl opravdu skvělý, krásně pěnil, úžasně voněl a pořídila jsem ho v německém Lidlu.
 
Balea sprchový gel s vůní kokosu a nektarinky je pro mě prostě Top.
 
 

 
Také jsem moc ráda používala pro ranní péči úžasné bylinné tonikum od Ryoru, které bylo ptakříjemné na pleti, nedráždilo, dobře vyčistilo a tonizovalo, navíc byliny byly opravdu cítit, takže velké doporučení.
 
A večer jsem si pleť čistila micelární vodou od značky Eucerin.

 
Hydratační pleťový krém Ryor s levandulovou vůní byl velice příjemný, krásně hydratoval a pokožka po něm byla sametová.
 
Lush levandulový peeling byl příjemný, krásně  a šetrně čistil pleť. Opravdu mohu vřele doporučit.

 
Peeling Garnier Pure byl parádní, zrníčka příjemná a dobře vyčistil pleť.
 
Černá maska na obličej byla také výborná, opravdu rozzářila pleť. Více jsem o ní psala v recenzi.
 
Balea dvousložkový odličovač očí jsem si pořídila na základě doporučení, ale musím říct, že mě zklamal. Neodličoval normální líčení a voděodolné prostě neodlíčil. Nepálil v očích, ale pod očima mi zůstávala řasenka. :-(
 
 
Krém pro boj s celulitidou s termoefektem byl prima. Byl hutný, opravdu termoefekt byl znát a malinko se celulitida ztratila. Více jsem o něm psala v samostatné recenzi.
 
Krém na nohy Avon Foot work byl prima, byl spíše gelový, což mě příliš nevyhovovalo, ale krásně hydratoval voněl. Za mě ano.
 


 
Spray Playboy byl docela dobrý, ale znovu bych si ho nepořídila.
 
Došel mi můj nejoblíbenější parfém a tím je...

 
Coco modemoisele Chanel. :-))

 
Karamelový malinkatý sprchový gel jsem vyhrála u Zuzky
a moc krásně voněl, úžasně pěnil a ráda bych si pořídila větší balení.
 
Kapky do očí z DM drogerie byly prima, naprosto splnily to, co já od kapek očekávám.
 

 
 
Baby lips s ochranným faktorem 20 Spf byl super, krásně hydratoval a také pěkně voněl.
 
Konturovací tužku na rty odstínu Neutral od Mary Kay vyhazuji z toho důvodu, že ji mám dlouho a již nekreslí a drolí se. Mám ji přes pět let. Ale byla prima, taková dražší nude konturka.
 
 

 
Klasická šroubovací.

 
Mýdlo na ruce z nové limitované edice Balea paradise bylo prima.
 
Cien odlakovač s acetonem se mi osvědčil. Krásně odlakoval i pískový lak. Mohu vřele doporučit.
 
Sprchový gel Adidas si muž pochvaloval a mě příjemně voněl.

 
Vlhčené ubrousky na dětské zadečky si chválím pravidelně, ani nyní tomu nebude jinak.
 
Odličovací ubrousky Balea pro suchou pleť byly naprosto tragické, byly suché a neodlíčily naprosto nic. :-(( Takže za mě ne.
 
Vatové tamponky ebeline a Marionnaud byly prima, oboje dvoje.
 
No a houbičky na obličej, kterými jsem si smývala pleťové masky nebyly nic moc, už bych si je nepořídila, protože jsem poznala lepší.

 
Yankee Cndle vosky všechny byly naprosto super, ale asi nejvíce mě voněl Pain au raisin, grep a ananas.

 
Dětské přání je podařenou novinkou.

 
Čajové svíčky z DM drogerie jsou prima, holítko nestojí za nic, zubní pastla je u nás stálice a gelové kapsle Persil jsou prima, ale jsem zvyklá na prací prášek Formil z Lidlu, který vyhrál D-test.

 
A jsme u konce a u vzorečků. Gelová hydratační maska s heřmánkem od Rival de loop byla skvělá, krásně projasnila pleť, dobře se sundávala a dobře zasychala ... za mě chvála.
 
Elline hydratační maska byla také příjemná, jen mi přišla,  že je spíše na mastnou pleť, protože docela dost stahovala a to by podle mého neměla hydratační maska dělat. Pořídila jsem jí za pár korun v Teta drogerii.
 
Hydratační a výživný elixir od Yves rocher byl příjemný. Ale asi produktu bylo příliš málo, abych mohla posoudit, jestli stojí za vyzkoušení.


 
 
Uff jsme na konci,
 
zajímalo by mě, jestli s podobnými nebo stejnými produkty máte zkušenost a jakou.
 
 
Přeji příjemný den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...