sobota 29. srpna 2015

Flormar - vajíčkový balzámek

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný den a vítám Vás u nového článku.
 
O balzámku EOS jsem tak dlouho přemýšlela a nebyla jsem schopna si ho objednat, ano i přes všechny recenze a i osobní zkušenosti mých kamarádek jsem ho prostě chtěla zkusit.
 
Až najednou jsem na razila na tento VAJÍČKOVÝ BALZÁLEM OD FLORMAR.
 



Flormar začal prodávat u nás asi šest příchutí tohoto vajíčkového balzámku, mě nejvíce oslovila krásná zelenkavá barvička a vůně zeleného jablka.
 

 
Balení je moc pěkné, na omak jde o pogumovaný plast.
 
Dá se dobře otevírat a i zavírat.
 
Obal se mi obecně moc líbí, ano vím, je to převzaté, ale to mi nevadí.

 
Detail znaku Flormar.

 
A uvnitř se ukrývá kulaťoučký balzámek.

 
Velmi dobře se mi s ním pracuje.

 
Voní po sladkém jablíčku a cítím z něj maličko i vůni květů, takových lehce sladkých vůní.
 

 
Rty mi krásně hydratuje a hydratace vydrží překvapivě dlouho.
 
Musím tedy konstatovat, že jsem moc ráda, že toto Flormar vajíčko jsem si za cenu cca 130Kč pořídila.
 
Tedy můj verdikt je DOPORUČUJI.

 
A jak jste na tom s balzámkami tohoto typu Vy??
 
Máte zkušenost s EOS či jinými značkami??
 
Pohodový den mějte.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...