neděle 9. srpna 2015

Moje sbírka štětců

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, ve kterém jsem se rozhodla Vám představit moji sbírku štětců, pokud se tomu tedy tak dá říkat.

 
Vlastním celkem dvě kompletní sady štětců a jedna z nich je od Petra Lovely hair profi řada.

 
Objednala jsem si ji v loni na podzim, od objednávky do tří dnů při platbě předem na účet jsem ji měla doma i s malým dárkem.

 
Štětce na tvář obsahují čtyři kousky, které jsou příjemně huňaté, krásně se s nimi pracuje a navíc dobře vypadají, jsou skutečně zhotovené kvalitně.

 
Nejvíce používám první tři z nich. Přiznám se, že ten vpravo jsem snad nikdy nepoužila.

 
Líbí se mi ta bílá barva a i to logo je povedené.

 
Mám i sadu na oči.

 
Štětce jsou příjemně měkké, štětiny nevypadávají a dobře se mi s nimi pracuje.

 
Jsou i příjemně veliké, tak akorát d mé ruky.

 
Pravda, vyzkoušela jsem všechny, ale pravidelně všechny nepoužívám.

 
Nejčastěji používám M 54, M51, M75, M 78 a M71.

 
Již několikrát jsem je prala, čistila a štětiny drží a i celé vyhotovení je velice kvalitní a odolné vůči vodě.

 
Opravdu tyto štětce nebo lépe řečeno celou tuto řadu MOHU JEN A JEN VYCHVÁLIT.

 
Další moje štětce jsou od Essence a od Sephora.

 
Tento malinký a moc praktický chlupáč je pro mě super na nanášení transparentního pudru.

 
Na to, že je t drogérkový štětec, tak je příjemný, měkký, příliš nepelichá a moc dobře se mi s ním pracuje.

 
A je parádní na cestování.

 
Tento Sephora štětec jsem si na doporučení jedné YT pořídila na nanášení make-upu, který je pro tento účel naprosto nevhodný.

 
Navíc je docela finančně nákladnější.

 
Štětiny má velice příjemné, dobře střižené a také nepelichá.

 
Já s ním konturuji, když konturuji.

 
Tuto sadu štětců mám z Asijského e-shopu Dresslink.com za velmi lacinou cenu.

 
Samotné štětce nejsou vůbec špatné za tu cenu, ale maličko jsou nekvalitně zhotovené.

 
Jak můžete vidět, tak již dva jsem již musela slepit, bohužel klasické tekuté lepidlo nefungovalo, tak jsem byla nucena použít izolepu, ano vím, je to velice nevzhledné.



Štětce na tvář jsou dobře chlupaté, ale štětinky vypadávají víc, než bych si asi přála.
Jsou příjemné, ale na první pohled se zdá, že jsou více husté, než skutečně jsou.
 



 
Sada na oči je sice bohatá, ale krom dvou štětců, tak jsou všechny naprosto totožné.

 
Rukujeť je pěkná růžová a docela tlustá, maličko nepraktické pro samotnou aplikaci.

 
Tady možná vidíte, tak štětinky jsou příliš dlouhé, špatně střižené a pro aplikaci očních stínů jsou nevhodné.

 
Já nejvíce používám : shora na korektor, má příjemný svíčkový tvar a poté druhý se shora se hodí na krémové oční stíny, ale také to není nic moc.

 
No a toto jsou štětce, které nejvíce používám a to jsou výše zmíněné na oči, korektor a pak plochý na make-up nebo na pudr.

 
Tady je názorně vidět, že rukojeti nejsou stejně dlouhé, celkem v zásadě dosti v nepoměru.

 
Tyto štětce mám ráda, nejsou špatné, když přihlédneme na cenu, ale vím, že dlouho nevydrží.

 
Detailní záběr mých nejpoužívanějších štětců z Dresslinku.

 
No a jaké štětce máte Vy, které máte rádi a nebo které byste chtěli??
 
 
Přeji krásný den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...