úterý 11. srpna 2015

Moje sbírka tvářenek ....

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, kde se podíváme na moje tvářenky, které vlastním.
 
Nemám jich příliš.

 
Vlastním celkem 7 tvářenek, nedávno jsem nějakou kosmetiku třídila.

 
Každou távřenku mám moc ráda a používám ji v jiném ročním období, ale dají se samozřejmě krásně vrstvit a kombinovat.

 
Tuto tvářenku od kosmetická značky I love make-up mám velmi ráda. Má krásné balení, báječnou pigmentaci a super výdrž.

 
 
Jsem s ní opravdu moc spokojená.
Objednávala jsem si ji letos na jejich e-shopu. 


 
Tato tvářenka  s názvem Africa je vlastně napodobenina Benefitu.
 

 
Jedná se o pěknou tvářenku od kosmetické značky W7 a objednávala jsem si ji na e-shopu Galaxieprani.cz

 
Má jemnou konzistenci, nepráší, je pěkně pigmentovaná a přiložený štěteček se dá použít, třeba i na cesty.

 
Ano dá se říci, že je to takový mulitibronzer, ale na bronzování to příliš vhodné není, jako tvářenka je mnohem lepší.

 
Tuto tvářenku Sephora nejvíce používám právě nyní v létě. Má takovou krásnou oranžovo-růžovou barvičku se zlatými třpytkami. Na léto naprosto parádní.

 
Mám jí v odstínu 3.

 
Tato Sleek paletka je také moc prima. Tuto používám nejvíce na podzim. Je malinko prášivá, ale to mi nevadí. Parádní je pigmentace, ale to u této značky mají snad všechny produkty.

 
Její klasické balení se zrcátkem se mi také líbí.

 
Mám ji v takové teplém pozimním podtónu Suede 921.

 
Růžičková tvářička Essence z řady brit tea.

 
Tato tvářenka je naprosto parádní, sice méně pigmentovaná, ale dá se v pohodě navrstvit, malinko práší a co je výhoda, že bílý odstín se dá krásně použít na projasnění pod obočím.

 
Mám ji v nejsvětlejším odstínu 01Tea Riffic Garden party.

 
Od značky Alerde nemám příliš mnoho produktů, ale této tvářence z limitované puntíkaté edice jsem prostě nemohla odolat.

 
Je poměrně dost zapečená, je jí opravdu hodně a je dobře pigmentovaná.

 
Mám ji v odstínu Gebackenes rouge 20 Lolli pink.

 
Tvářenka od značky Dermacol je mojí poslední tvářenkou, kterou jsem ulovila  a opravdu se mi moc líbí.

 
Jednak se mi líbí praktické dvou balení s rozjasňovačem a i samotný produkt je parádní.
 
Tvářenka je opravdu hodně pigmentovaná, poměrně dost zapečená, ale jsem s ní moc spokojená.

 
Mám ji v odstínu č. 1.

 
Tvářenky nanáším zpravila tímto štětce od Petry Lovely Hair.

 
Jedná se o štětec z profi řady M54.

 
Jak vidíte, tak štětec je od Alverde tvářenky, kterou jsem se naposledy líčila.

 
No a jsme u konce.....ukázala jsem Vám moje všechny tvářenky.
 
 
A jaké tvářenky máte?? Dáte mi prosím tip na dobré a Vaše oblíbené produkty??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...