pondělí 17. srpna 2015

Nákupy Home Art - nové vosky YC



AHOJ, AHOJ,

 

Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
 

 
Jelikož mi došly všechny vosky, tak jsem se vydala na nákupy do OC Metropole Zličín.
 
A přímo do obchodu HOME ART.
 
 


 
Vím, že v tomto obchodu mají právě svíčky a vosky YC a také tam pracuje moje švagrová, takže jsem dostala i 20% slevičku, což je opravdu milé. Svíčky a vosky tam mají za klasickou cenu, jako na YC e-shopu.

 
Švagrová mi říkala, že nemají nyní příliš velký výběr, ale to mě nepřišlo a z mnoha jsem si vybrala těchto šest vosků, které Vám nyní představím.
 
 



Tento vosk VANILLA LIME jsem již měla. Voní po vanilce a limetkách, je to taková příjemná a lehčí vůně, na léto ideální.
 

 
SICILIAN LEMON - voní krásně po citronu, maličko zprvu výrazněni, ale vosk krásně provoní celý byt a přispěje ke krásné letní atmosféře.

 
Tento krásně růžový vosk s názvem PINK DRAGON FRUIT voní sladce, ale ne příliš, tak jemně a míchá se tam nádech ovoce, velice příjemná vůně.

 
WHITE GARDENIA - tento vosk jsem ještě nezkoušela, je takový jemný, nevýrazný a nevlézavý, myslím, že bude pohodový.

 
A CHILDS WISH vosk mám již po několikáté a moc mi voní. Jedná se o příjemnou tzv. venkovní vůní louky, trávy, ale alergici nemusíte se bát, já jsem také alergička a tato vůně mi nic dělá, naopak mi příjemně voní.



 
No a poslední vosk, který jsem si pořídila je tento s názvem GINGER DUSK. Voní kořeněně po zázvoru. Na tento jsem nejvíce zvědavá.

 
Tak, to byly moje nákupy vosků YC.
 
Jaké vosky v létě pálíte VY?? Nebo v létě nepálíte??
 
 
Přeji krásný den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...