neděle 2. srpna 2015

Nákupy Petra Lovely Hair

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, který je opět nákupový.
 
Nedávno jsem si u Petra Lovely Hair objednala její štětec na pudr a zlevněné trio tvářenek.

 
Tento štětec na pudr není v nabídce příliš dlouho, jedná se spíše o novinku. Já jsem na něm vždy pokukovala ve videu až jsem se najednou rozhodla, že si ho pořídím také.

 
Jedná se tedy o štětec M 55.

 
Štětiny jsou příjemné, jemné, krásně husté a štětec nepelichá.



Jak víte, tak sadu štětců Lovely Hair mám a jsem s nimi velice spokojená, mám je již rok, pravidelně je čistím a štětce jsou stále krásné a plně funkční.
 

 
Tento štětec je prima, mám z něj radost. Jen jsem si myslela, že to bude ten štětec, kterým se Petra pudruje, ale není to on. Je to jeho menší verze a asi ten mega velký, který vídáme ve videích na jejím e-shopu není. Škoda.

 
Navíc štětce jsou za velice příznivou cenu. Mohu vřele doporučit.

 
Troj tvářenku jsem si objednala, protože mi byla jednou bloggerkou a i mou neteří doporučena,  navíc byla zrovna ve slevě.



Tvářenka má pěkné papírové balení.
 
Mám ji v odstínu LACE 367.
 

 
Dvě tvářenky jsou matné a prostřední je s lehkým šimerem.
Jsou krásně pigmentované jen sice lehce prášivé.



Balení je praktické s krásným a velkým zrcátkem. 


 
Nyní vidíte swatche, tvářenka je vhodná pro různé druhy líčení a různé roční období.

 
Obsahuje 20g produktu, což je opravdu hodně.

 
Celý nákup vč. dopravy mě stál 519Kč, inu krásné nákupy.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...