úterý 29. září 2015

Cien naprosto super pleťové krémy :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Moc Vás zdravím a doufám, že budete mít pohodový a prima den.
 
Dneska se podíváme na zoubek pleťovým krémů z Lidlu z řady Cien.

 
Tyto pleťové krémy a nejen krémy jsou mezi bloggerkami docela dost vychvalované a proto i já jsme si jedno duo pořídila.

 
Pořídila jsme si denní krém pro všechny typy pleti s UV ochranou.

 
A jako noční  jsem si vybrala tento s koenzymem Q10.

 
Mají takové pěkné skleněné balení, které mi přijde maličko těžší, než jsem u krémů zvyklá.

 
Denní světlounce modrý a noční je takový béžovo-žlutý.

 
Denní krém má jemnější texturu a konzistenci a ten noční má takovou výživnější a hutnější.

 
Musím říct, že oba krámy nádherně jemně voní, nijak výrazně, to já u krémů nemám vůbec ráda.
Krásně se do pleti vsáknou, dobře se s nimi pracuje a musím říct, že jsem z těchto dvou krémů NAPROSTO NADŠENÁ.

 
Pleť krásně vyhladí, vyživí a zjemní.
Jsou prostě  naprosto PARÁDNÍ.

 
No co víc dodat, jsou naprosto úžasné a mé pleti opravdu moc sedí.
 
Mají celou řadu na výběr.
 
Znáte i Vy tyto krémy z řady Cien??
 
Jaká je Vaše zkušenost s touto kosmetickou řadou??
 
 
Přeji pěkný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...