neděle 6. září 2015

Letní šamponování

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný den a vítám Vás u dnešního článku, ve kterém se podíváme na moje dva letní oblíbené šampony.
 
Oba jsou značky Balea.

 
Balea šampon After Sun 2v1 je naprosto skvělý, právě v letním období.
 
Krásně umyje vlasy, dobře pění, nádherně voní lehce po kokosu a svěžích kytičkách a vlasy zanechá parádně jemné a lesklé.
 
 

 
Balení je také velmi praktické, produkt jde dobře aplikovat.

 
Neobsahuje silikony, což je také velké plus.
 
Co je na něm opravdu největší výhoda, že nemusíte používat kondicioner ani masku, vlasy jsou po něm krásně jemné, vyživené a lesklé.

 
Balea šampon z pro každý den s vůní zeleného jablka je také moc prima.

 
Příjemně svěže vodní po zeleném jablíčku, dobře pění a vlasy krásně umyje.

 
Opět neobsahuje silikony a je to produkt z limitované edice, tak nevím, jak dlouho bude k mání.

 
Tento šampon je vhodný pro každodenní mytí a také pro všechny typy vlasů.
Já jsem s ním velice spokojená.

 
Je lepší ještě použít nějaký kondicioner a nebo masku, oproti šamponu After Sun nezanechává vlasy tak jemné a lesklé, ale i přes to je opravdu moc dobrý.

 
To byly moje šamponové tipy na letní období.
 
Máte také rádi šampony Balea? A které mi můžete doporučit??
 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...