pátek 18. září 2015

Léto 2015....v obrazech

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude spíše takový obrazový.
 
Toto léto bylo pro nás spíše hodně pracovní. Měli jsme opravdu slovy jen pár dní volna. Strávili jsme ho u rodičů na zahradě a u bazénu.
Já jsem byla 2x na pracovní cestě v Aradu a v Trogiru.



 
Na zahradě u našich bylo moc fajn.





U bazénu bylo nejlépe.
 
Ale museli jsme se hodně mazat, protože sluníčko opravdu pálilo a bylo zákeřné.
 




Užili jsme si jahod, malin, rybízu, třešní, hrášku a angreštu opravdu dost.
 









Posezení na zahrádce nemohlo chybět.
 
Osvěžovala nás primárně domácí bezová štáva.
 
 
 
 

 
 







 
U tchýně bylo také moc prima, vždy dobré jídlo a dobrá nálada.

 


 
Není nad domácí rajčata.



 
Moje milovaná levandule mamince na záhoně šla.











 
 
 
Také jsme s manželem oslavili krásné pětileté výročí svatby.


 
Zašli jsem na večeři do rybářské restaurace na náplavce a koukali jsme na naši milovanou a tak krásnou Prahu 5.













Zašli jsme posedět s přáteli.




Naše kočička Izinka se chladila, jak to šlo.



Kocourek Lojzík zalezl pod lehátko.
 
 




 
Bohužel sluníčko pálilo tolik, že spálilo téměř všude trávníky.



 


Poslední víkend v srpnu jsme zašli na akci se senátorem Václavem Láskou na akci k záchraně usedlosti Cibulka, kde hovořil i můj muž - v zeleném triku.










 
Tak to bylo moje letošní léto, takové malé shrnutí.
 
Jaké jste měli léto Vy??
 
Kde jste byli a co jste dělali?
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.




 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...