čtvrtek 10. září 2015

Maska na vlasy z drogérky ..

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního nového článku, který bude o super masce na vlasy z drogérky.
 
 
Jedná se tedy o masku na vlasy od Balea za cca 70Kč.
Krásně vlasy vyživí, zjemní, dobře se po ní rozčesávají a jsou lesklé.

 
Má klasickou konzistenci, na mě maličko více tekutou, ale já jsem vždy masky na vlasy používala od mé kadeřnice, které byly více hutné.

 
Dobře se mi do mých krátkých vlasů nanáší, dvakrát naberu, vmasíruji do pokožky a do samotných vlasů a nechám působit cca 5 minut.
 

 
Po tomto produktu  Balea maska na vlasy v obsahu 200ml s vůní plumérie a perly pro hedvábný lesk, mám naprosto krásné, hebké a lesklé vlasy.
 
Navíc její vůně je tzv. kadeřnická, čili z ní člověk cítí takové to profesionální ošetření.
 
 
Má praktické a pěkné balení.
 
Vřele tuto masku mohu doporučit.
 
Máte také oblíbené masky ???
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...