středa 30. září 2015

Sprchový gel pro velmi suchou pokožku s olejem .... jedna báseň.

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude takovou malou recenzí na BALEA SPRCHOVÝ GEL S PŘÍDAVKEM OLEJE.

 
Tento sprchový gel byl pro mě novinkou, když jsem ho v regálu viděla musel být můj a musím říct, že jsem ROZHODNĚ NEPROHLOUPILA jeho nákupem.

 
Tento sprchový gel je klasický jen s příměsí různých olejů, které jsou určené na extra suchou pokožku.

 
Jedná se tedy  jemný sprchový gel s příměsí olejů, musím říct, že  naprosto nádherně voní, cítím v tom směsici olejů arganového, olivového a také mandlového. No voní naprosto báječně.
Skvěle myje a parádně pění, dokonce by se člověk ani nemusel po koupeli nebo sprše mazat, ale samozřejmě záleží na každém, jak je zvyklý.

 
Musím říct, že tento sprchový gel za třicet Kč mě opravdu MOC MILE POTĚŠIL  a jsem z něj NADŠENÁ.
 
VŠEM VÁM HO MOHU VŘELE DOPORUČIT.
 
Je jemný a pokožku zanechá krásně vláčnou, hebkou a hydratovanou.
 
 
Budu ráda za Vaše postřehy, jestli tento sprchový gel znáte, máte ho rádi nebo jaké s ním máte zkušenosti.
 
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...