sobota 12. září 2015

Super hydratační pleťový krém.

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článečku a věřím, že se máte dobře.
 
 
Dneska se podíváme na zoubek TĚLOVÉMU KRÉMU MIXA PRO VELMI SUCHOU POKOŽKU.
 
 

 
Toto tělové mléko jsem si nedávno sama od sebe pořídila v DM drogerii a cca před týdnem jsem četla super článek na jeho bráchu.
 
 

 
Jedná se tedy o tělový krém pro velmi suchou a citlivou  pokožku.

 
Má  klasické balení, pro tuto kosmetickou značku typické.

 
Tělový krém krásně hydratuje, výborně se roztírá, má příjemnou texturu, která není ani hutná ani moc řídká.
Po nanesení se nemusíte bát ihned obléknout na šatech nezanechá žádné mapy.
 

 
Mám ho v ve velkém balení 400ml.
Nejlepší je ho pořídit v akci.

 
Co hodně oceňuji, je jeho praktické dávkování formou klasického dávkovače, které je plně funkční a nikdy se mi nezaseklo, což se občas stává.

 
Barvička krému je taková světlounce broskvičková, a její textuje mi moc vyhovuje.
Jen pořádně nedokážu popsat jeho specifickou vůní, která mi připomíná něco z útlého dětství.
Prostě voní tak krásně čistě, jemně a příjemně.



Musím tuto kosmetickou značku pochválit, protože se všemi výrobky, co jsem od ní měla, jsem byla velice spokojená.
 
 
Pokud na tento produkt narazíte, tak Vám ho vřele doporučím.
 
 
A jaké máte Vy zkušenosti s výrobky značky Mixa??
 
 
Budu ráda za Vaše komentáře.
 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...