sobota 19. září 2015

Vanilkový lak na vlasy z drogérky

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný a pohodový den a vítám Vás u dnešního článku, ve kterém se pověnujeme Vanilkovému laku na vlasy.

 
Laky na vlasy od značky Balea mám obecně ráda, krásně splní svůj účel, dají se rozčesat, nezalepí vlasy a jsou cenově dostupné.
Jedná se tedy o LAK NA VLASY PRO OBJEM S VŮNÍ VANILKY.

 
Síla tuživosti je od 1-6 a já ho mám ve stupni 4  a jsem s ním MAXIMÁLNĚ SPOKOJENÁ.

 
Má praktický rozprašovač a opravdu voní po vanilce. Není to taková ta ošklivá a nepříjemná chemická vůně, je to spíše taková ta sladká cukrářská vůně. Mě prostě moc voní.

 
Produkt obsahuje 300ml. Klasické velké balení.

 
Takže tento vanilkový lak na vlasy VÁM VŘELE DOPORUČUJI, mrkněte na něj v DM drogerii.
 
Znáte tento produkt? Máte ho ozkoušený?
 
Přeji pěkný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...