úterý 13. října 2015

Báječné sopečné tělové máslo - tělový krém od Avonu

 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den.
 
Dnes se podíváme na zoubek tělovému krému od Avonu z řady Planet Spa.
 
Já jsem Vám tady tuto novou sopečnou řadu již představovala a psali jste si o recenzi, tak tady je :-)

 
Já tyto tělové krémy či másla mám velice ráda. Jsou krásně hutná, skvěle hydratují, báječně se vstřebávají a naprosto úžasně voní, jako třeba tento.
 
Tento krém je hutný, skvěle se do pleti zpracuje a výborně hydratuje a voní lehce po pánském stylu, což já mám opravdu moc ráda.



Hydratace vydrží cca okolo 16h a vůně vydrží cca 10-12h, což je naprostá paráda.
 

 
Z tohoto tělového krému od Avonu jsem naprosto nadšená.
 
Prostě a jednoduše VÁM HO VŘELE DOPORUČUJI.
 

 
Tak to byl můj velký mazací oblíbence.
 
 
No a jakou tělovou kosmetiku nyní používáte Vy??
 
S čím jste spokojeni??
 
 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
papa E.
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...