čtvrtek 15. října 2015

Bione - koupelová sůl

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Všechny Vás moc zdravím u dnešního článku, který bude recenze na BIO kosmetiku BIONE na produkt KOUPELOVÁ SLŮL S MINEÁRY Z MRTVÉHO MOŘE.

 
Tato sůl obsahuje také přísadu pravého včelího vosku, medu, soli z mrtvého moře.
Já znám sůl od mrtvého moře velice dobře, jelikož ji mi ji pravidelně vozí můj otec ze svých cest a on moc dobře víc, že mě cokoliv s výtažky či s konzistencí z mrtvého moře potěší.

 
Musím říct, že sůl je NAPROSTO SUPERLATIVNÍ.
Není to taková ta klasická koupelová sůl, ale je to sůl klasická mořská, která se samozřejmě delší dobu rozpouští, ale výsledek opravdu stojí za to.

 
Krystaly jsou krásné, barevné, jemné, oranžové, až jemně narůžovělé a světle béžové.
Vůni bych přirovnala k mrtvému moři a nebo, kdo to neznáte, tak k solné jeskyni, to bude asi výstižnější.

 
Ano krystaly jsou větší, ale to svědčí o tom, že jsou to pravé krystaly, které nejsou ničím a nikým nahrazeny.
Musím konstatovat, za tu cenu cca okolo 90Kč je tato sůl super lázeň.

 
Tato sůl do koupele naprosto úžasná, mohu ji vřele doporučit.
 
Znáte také tuto kosmetickou značku a jaké produkty máte ozkoušené??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...