pátek 2. října 2015

CELLU BREAK 5D od Avonu

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás  u dnešního článku, kde se na zoubek podíváme krému od Avonu s názvem POKROČILÁ PÉČE PROTI CELULITIDĚ.

 
Tento krém slibuje:
Pevné tělo bez celulitidy po celý rok se zpevňujícími výtažky z kávy zvyšuje spalování tuků až 10krát a pomáhá zpevňovat pokožku, stimuluje produkci kolagenu a elastinu.

 
Tento produkt je snad první u kterého mám pocit, že něco dělá. Je krásně jemný, moc příjemně květinově voní a do pokožky se krásně vsákne a zanechá ji opravu pěkně jemnou a hebkou.
S mými dolíčky opravdu něco udělal, ale musíte se skutečně mazat pravidelně.
Zmírnil mi pomerančovou kůži na hýždím a i na stehnech a i na břiše, ale ještě jednou dodávám chce to pravidelnost.

 
V katalogu se dá pořídit balení, které obsahuje 150ml za 169Kč.

 
 
Jak říkám, já jsem s tímto produktem MOC A MOC SPOKOJENÁ A RÁDA VÁM DOPORUČÍM.
 
 
 
Z této řady solutions Avon si ode mě zákaznice bere i jiné výrobky pravidelně a také si je moc pochvaluje.
 
A jak bojujete Vy s pomerančovou kůží??
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...