úterý 27. října 2015

Menší nákupy ....

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u mého dalšího článku, který bude nákupový, tentokrát jsem se tolik nerozšoupla, jako posledně.
Ano opět jsem byla v DM drogerii.



 
Toto je asi poslední produkt z limitované edice Balea slaví 20 let, který mi chyběl.

 
Jedná se tedy o tělové mýdlo na ruce s dávkovačem s vůní rebarbory a jahody.



 
Jelikož mi dochází čistič štětců Ebelin, tak jsem si pořídila další, nový.

 
Jedná se tedy o alkoholový čistič štětců, který je naprosto super.

 
Tento tělový olejový balzám jsem si všimla poprvé.
Jelikož jsem nedávno používala olejový sprchový gel, se kterým jsem byla velice spokojená, tak jsem sahla i po tomto balzámu.

 
Jedná se tedy o jemný olejový balzám na pokožku s příměsí 40% oleje.
Musím říct, že krásně voní, tak jemně a příjemně po oleji.

 
Novou limitovanou edici s brusinky jsem tam nemohla nechat.

 
Jedná se tedy o TĚLOVÝ BALZÁM PROTECT SEVERSKÉ BRUSINKY.

 
Voní krásně po jemném ovoci, ale brusinky tolik necítím, ale každopádně voní moc příjemně.
Já musím konstatovat, že tělové emulze mi vyhovují daleko více než tělové krémy.

 
Ano konečně i já jsem si pořídila tělový krém do sprchy.

 
Jedná se o tělový olejový balzám, když jsem už vyzkoušela jednou ten sprchový gel s olejem, tak jsem si řekla, že když krém do sprchy, tak jedině s příměsí oleje.
Krásně voní, podobně jako emulze s olejem.
 
 
Šampon na vlasy s citronovou trávou a mátou voní krásně svěže a už se moc těším až ho vyzkouším.

 
Moje oblíbená holítka mi došly, tak jsem si vzala nové balení.
jedná se o tří břité holítka značky Wilkinson sword.

 
 
No a to byly, moje dnešní nákupy.
 
Máte podobné produkty, nebo dokonce stejné??
 
Budu ráda za Vaše komentáře.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...