úterý 20. října 2015

Moje nové vosky YC

 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný  podzimní den a doufám, že se máte dobře.
 
Dnes se podíváme na moje nové vosky, které jsem si nedávno koupila.

 
Trochu jsem se rozjela :-))



Tento vosk má krásnou podzimní sytou vůní a MADAGASCAN ORCHID voní krásně květinově, ale né nijak vlezle, tak prostě příjemně.
 

 
Z vosku EGYPTIAN MUSK  cítím vůni písku, takovou svěží lehce zemitou vůní.

 
Vosk GINGER BREAD MAPLE  voní krásně svěže až štiplavě po zázvoru, nějaká sladké pečivo jsem nezaznamenala, ale uvidíme, až si ho zapálím.

 
CRANBERRY TWIST  neboli brusinky voní jako višně v nějakém alkoholu. Má krásnou sytou barvičku takovou podzimní. Cítím z něj prostě svěží višně s příměsí koření.

 
FIRESIDE TREATS neboli pečené maršmelouny voní sladce, ale tak lehce, bude to příjemná lehčí vůně.

 
VANILLA BOURBON  voní po skořici, hodně po vanilce a sladké horké čokoládě, na pozimní chladné dny ideální.

 
AMBRIR MOON  je vůně loňského podzimu a voní tak nějak po večerní noci, nijak chladné, ale ani nijak teplé, prostě voní po podzimní noci, už se na tento vosk moc těším.

 
Tak to byly moje nákupy vosků s podzimní tématikou.

 
A máme tady ještě další:
 
 
BEACH FLOWERS  je vosk velice svěží, voní po lehkém létu a kytičkách.
Za to SWEET STRAWBERRY  voní opravdu hodně po jahodách, takových těch malinkých lesních.

 
CHRISTMAS COOKIE voní sladce po perníčkách, vánočním cukroví a po vanilce.
 
GARDEN SWEAT PEA voní hodně květinově, ale tak svěže až citrusově.
 
 
 
No a to byly moje nákupy vosků Yankee Candle.
 
Už se moc těším, až si je postupně všechny zapálím.
 
Máte také rády vosky YC?
 
Přeji Vám pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...