pátek 16. října 2015

Nákupy Cien kosmetiky v Lidlu ...

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, který bude o nové kosmetice z Lidlu o kosmetice Cien.

 
Pořídila jsem si hned několik produktů.

 
Litrovou pomerančovou pěnu do koupele, ale musím přiznat, že z ní vůni pomerančů necítím, spíš tak trochu nějaké květy.

 
Pánský sprchový gel voní moc pěkně.

 
Sprchový krém Sensitive voní moc příjemně, tak jemně.



Jelikož mám poslední dobou trochu potíže s pletí, tak jsem si vybrala toto pleťové tonikum na smíšenou až mastnou pleť s praktickým aplikátorem,
 

 
S pleťovými krémy Cien jsem velice spokojená a proto jsem si vybrala tento růžový.

 
Jedná se tedy o pleťový krém pro všechny typy pleti a má učinnost až 24h.

 
Balení je pro krémy Cien klasické, pěkné a bytelné.

 
Toto čistící tonikum se mi líbí zvláště pro to, že si ho chválí blogerky a taky pro praktický aplikátorek.
 

 
Jak jsem již psala, malinko se mi zhoršila pleť, tak jsem si vzala tonikum pro smíšenou až mastnou pleť, potřebuji ji vyčistit.


Tělovému máslu navíc s báječnou intenzivní kokosovou vůní jsem nemohla odolat.

 
Již jsme toto máslo měla jednou a byla jsem s ním velice spokojená.



Je velmi hutné, dobře hydratuje a pokožka je po něm krásně vláčná a jemná.
 
 

 
Nějaké odličovací produkty jsem také potřebovala.

 
O těchto odličovacích ubrouscích jsem četla a i slyšela samou chválu, proto jsem si je i já pořídila.

 
Tato růžová verze je pro suchou a citlivou pleť a byla mi vřele doporučena.
 
Inu jsem na ně velmi zvědavá. 


 
Bavlněných odličovacích tamponků není nikdy dost.



Odlakovač s acetonem používám pravidelně a tento je parádní pro svůj praktický aplikátorek.
 

 
Zubní pastu dentalux jsem nikdy nezkoušela, tak jsem si řekla, proč jí nevyzkoušet.

 
Kapesníky jsme prostě a jednoduše potřebovali. A sáčky do koše také.

 
Měla jsem kosmetiky celou igelitovou tašku.


Tak to byly moje nákupy kosmetiky v Lidlu.
 

 
Zajímalo by mě, jestli máte také rádi kosmetiku Cien a jaké s ní máte zkušenosti.

 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...