neděle 11. října 2015

Nová paletka Essence All about Bronze :-))



AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u mého dnešního článku. Doufám, že se máte dobře a že se Vám daří.
 
Dnes se podíváme na zoubek mé nejnovější paletce očních stínů, kterou používám pravidelně cca měsíc.
 
 
 
Jedná se o novou paletku od značky Essence ALL AOUT BRONZE.
Koupila jsme si jí v DM drogerii za cca 120Kč.

 
Obsahuje celkem osm očních stínů, které jsou všechny malinko se šimerem či s leskem.

 
S touto paletkou se dá vykouzlit opravdu krásné denní, ale i výraznější večerní líčení.
Oproti klasickým essence stínům, které jsem měla možnost vyzkoušet nepráší, s bází mi vydrží na oku opravdu celý den, což já považuji za naprosto fantastické.



Vybrala jsem si tuto paletku proto, že obsahuje teplé tony, které mému tipu sluší a navíc se krásně hodí na toto podzimní období.
 

 
Až na nejsvětlejší odstín pigmentace není vůbec špatná, navíc se stíny dají pěkně vrstvit a rozmazávat.

 
Toto je podle mého názoru jedna z velmi povedených paletek očních stínů, které kdy essence vydala.

 
Mají i další paletky, rose, smoky tuším a pak nějakou nude nebo tak.
Mě tato bronze vyhovuje moc a líčím se s ní pravidelně.

 
Líčení jsem Vám ukazovala v článku o nákupech.

 
Budu ráda za Vaše tipy na dobré paletky očních stínů.

 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...