středa 21. října 2015

Oblíbené vychytávky :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude takovou malou recenzí na dvě povedené kosmetické vychytávky, které jsem si teď oblíbila.

 
V první řadě se jedná o essence nail art express dry drops.
Jsou to takové kapičky - vodičky, která slouží k urychlení schnutí laku na nehty.



Tuto vodičku seženete téměř v každé dorgerii, kde je stojan kosmetiky essence a vyjde cca okolo 60Kč.
Koupila jsem si tuto vodičku na základě doporučení od jedné blogerky.
 

 
Kapičky - roztok aplikujete na nehty díky této malé pipetce.

 
Jedná se o čirou tekutinu, která je maličko mastná, takže krásně nehtovou kůžičku vyživí.
 
Na jeden nehet stačí pár kapiček a na celou jednu ruku jsem vypotřebovala jedno a půl nabrání z pipetky.



 
Jsou to dle obalu KAPKY PRO RYCHLÉ SCHNUTÍ LAKU.  Musím říct, že jsem s nimi velice spokojená a  mohu VÁM JE VŘELE DOPORUČIT. 
Usnadní a urychlí lakování, což je výhoda.

 
Tady vidíte, jak se nehty i díky těmto kapkám krásně lesknou.

 
Druhou kosmetickou a současnou vychytávkou je tento TĚLOVÝ OLEJOVÝ SPREJ od Avonu.

 
Tento sprej jsem dostala na našem blogerském srázku od Verči.
Jedná se o sprej z řady skin so soft, kterou mám velice ráda.

 
Jedná se o dvousložkový sprej s příjemnou lehce sladko-květinovou vůní.
Před použitím doporučuji protřepat, aby se tekutiny spojily a poté střičkou nanášet na tělo.
Krásně se vstřebává, roztírá, vsákává se prakticky okamžitě a tělo zanechá krásně vláčné, jemné a příjemně hydratované.

 
Nemusíte se bát, že byste byli příliš mastní, to opravdu ne, aplikace je velice jednoduchá, rychlá a jste namazaní a hydratovaní jedna dvě, což mě moc vyhovuje.



 
Střička je klasická a plně funkční.
 
Tento sprej o objemu 150ml se dá koupit v katalogu okolo 120kč.

 
Tak, to jsou mé současné kosmetické vychytávky.
Jde maličko o nestandardní produkty, proto jsem Vám je chtěla představit.
 
Doufám, že se Vám článek líbil a budu ráda za Vaše komentáře.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...