neděle 18. října 2015

Podzimní Interbeauty Prag veletrh

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u nového článku, který bude z mé včerejší návštěvy podzimního kosmetického veletrhu INTERBEAUTY PRAGUE.

 
Lístek jsem opět, tak jako na jaře vyhrála a zajela jsem tam v sobotu.
Manžel byl tak laskavý a zavezl mě tam a jeli jsme nově tunelem Blanka.



Na výstaviště zavítalo povícero z nás, několik blogerek jsem potkala.
 

 
Krámků zajímavých tam bylo povícero, já jsem Vám vyfotila, ty, které jsem navštívila.

 
Nemohla jsem se vynadívat u stánku společnosti Bomb.

 
Převážně nabízejí šumivé bomby do koupele, ale mají i vonné svíčky a balzámky a další kosmetické produkty.



 
Já si odnesla tyto dvě krasavice.

 
Budu je mít jako dárek.



 
Poté jsem zamířila ke stánku Sleek.


 
Bylo z čeho vybírat.



 
Já si nakonec vybrala tuto velice zajímavou a pro mě zatím neznámou paletku.


 
Pořídila jsem si tuto paletku, která se jmenuje Dancing Til Dusk.

 
Obsahuje čtyři stíny, z toho jsou dva matné a dvě tvářenky.

 
Také obsahuje aplikátorek na stíny a poté štěteček.

 
Tomuto laku jsem nemohla odolat.

 
Jmenuje se Sugar Coat Me.

 
Naproti byl stánek s kosmetikou Makeup Revolution London.

 
Opět bylo z čeho vybírat.


 
Já si vybrala krásnou kulatou paletku.

 
Která se jmenuje Go love Pallete.


 
Paletka obsahuje šest stínů, tvářenku, bronzer a uprostřed je dost světlý - lehce narůžovělý pudr.



Hned vedle byl stánek Clinique.
 



 
V pravém křídle to bylo spíše o nehtech.


 
A různých kadeřnických pomůckách, jak je vidno z fotky.

 
Mojí další zastávkou byl stánek Ryor.


 
Pořídila jsem si dva produkty a jeden jsem dostala jako dárek.

 
Tento krém na ruce jsem dostala dárkem.

 
Arganová řada je velice chválena, proto jsem tento krém vzala pro svoji maminku.

 
Levandulový set, který obsahuje tělový krém a sprchový gel si nechám pro sebe.

 
Tady se vše točilo okolo nehtů a její modelaci.




Na Jordanu jsem se velice těšila, ale nakonec jsem si odnesla pouze jeden produkt.
 


 
Opět, bylo z čeho vybírat.


 
Ně nejvíce zaujal jeden lak.

 
Co mě na Jordáně udivuje, jsou velká balení.



 Lak jsem si vzala v odstínu 17 Antique Heather.
 



No a u jiného stánku jsem si pořídila tento posilovač nehtů.
 


Také jsem se jukla do stánku OPI.




Málem bych zapomněla, při koupi paletky Makeup Revolution London jsem dostala tyto slevové kuponky do Rossmanna.
 


 
Ke vstupence jsem dostala tyto propagační materiály.

 
Když vyplníte své jméno a e-mail tak jsem tentokrát dostala bezbarvý lak, který má být prý jako nadlak.
 

 
Musím říct, že moje návštěva byla docela krátká, rozhodně do 45minut.
Déle jsem tam nebyla.
Věděla jsem, kam chci jít a co si chci pořídit.

 
Tady jsem si za vstupenku vyměnila nadlak.



 
Výstaviště je plné krásných budov.

 
Jelikož bylo před polednem a já od večera nic nejedla, tak jsem si dala prasárničku.

 
 
Langoš a malinovku, ale nedojedla jsem ho.

 
Vidíte rychlé občerstvení před vstupem do areálu.


 
Zde vidíte moje úlovky.
 
 
 
A co Vy, chodíte také na veletrhy? Nebo jste letos byli také??
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
Papa zítra bude losování narozeninové soutěže.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...