pátek 30. října 2015

VYPOTŘEBOVÁNO POŠESTNÁCTÉ

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dalšího článku, který bude opět VYPOTŘEBOVÁNO, tentokrát POŠESNÁCTÉ.
 

 
  • O pšeničné masce jsem psala a byla naprosto super, obecně masky od Freeman mám velice ráda.
  • Micelární voda Bioderma - snad netřeba komentovat, moc mi sedí.
  • Hydratační maska Yves Rocher byla pro letní období naprosto báječná.

 
  • Tělová emulze Balea byla parádní, krásně voněla a skvěle hydratovala.
  • Mixa tělový krém byl také moc příjemný, krásně voněl a skvěle mi vyhovoval po všech stránkách.

 
  • Melounový sprchový gel byl příjemný, spíš ho vypotřeboval můj muž.
  • Třešňová pěna do koupele mě obecně zklamala, vůbec nepěnila a vůně byla také taková mdlá.

 
  • Ibiškový sprchový gel Balea byl příjemný, dobře pěnil, nedráždil pokožku a příjemně voněl.
  • Mangový sprchový gel značky Cien jsem měla s sebou v Chorvatsku a byl prima, ale nic extra, znám lepší jejich produkty.
 

 
  • Tetesept s vůní květů nebyl špatný, ale nijak zvlášť mě neoslovil.
  • Za to Yves Rocher sprchový gel s vůní limetky byl , obecnnaprosto báječnýě vzato mám s touto kosmetickou značkou jen dobré zkušenosti.

 
  • Šampon na vlasy Cien pro objem vlasů byl moc prima, již jednou jsem ho měla byla jsem s ním opět moc spokojená.
  • Minerální voda Balea nebyla nic moc, ale nakonec jsem ji z nouze dopotřebovala.

 
Alverde gel na vlasy byl naprosto příšerný, psala jsem na něj samostatný článek, prostě jako gel na vlasy byl naprosto nepoužitelný.
Avon LUCK vůně pro pány je náramná, manželovi jsem jí pořídila hned podruhé, krásně výrazně voní a dlouho vydrží.

 
  • Vlhčené ubrousky z Lidlu mi příliš nevyhovovaly, byli příliš mokré.
  • Alpa je mojí stálicí  a nemám ji co vytknout.
  • Odlakovač Ebelin mám velice ráda, plní svou funkci, jak má.

 
  • Odličovací tamponky Bel jsou naprosto příšerné, produkt se do nich skoro nevsákné a jsou zcela umělé a mě prostě nevyhovují.
  • ACC šumivé tablety na kašel jsou celkem fajn, ale moc mi nepomohly.

 
Vypálila jsme i dva vosky YC.

 
  • Mangový vosk jsem měla již po druhé a byl asi lepší než před tím, nebyl tolik sladký a intenzivní.

 
  • Ananasový vosk je super, příjemná vůně, která provoní celý Váš byt, mohu vřele doporučit.

 
  • Prací prášek Formil z německého Lidlu používám již delší dobu a je naprosto parádní, vypere velké nečistoty a kupuji si ho na základě výsledku D-testu.

 
  • Slipové vložky Jessa byly moc prima, také si je kupuji stále dokola a velká spokojenost.

 
Tak to bylo moje další spotřebováno, zajímalo by mě, jestli máte zkušenosti se stejnými produkty.
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...