úterý 17. listopadu 2015

Báječné kokosové máslo

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u mé dnešní recenze, kde se zaměříme na  TĚLOVÉ MÁSLO S KOKOSEM OD KOSMETICKÉ ZNAČKY THE BODY SHOP. 
 
Já mám tělová másla obecně moc ráda, protože jsou hustá a krásně pokožku vyživí a i druhý den cítíte tu vláčnost a vyživenost a i pevnost.

 
Navíc miluji vůní kokosu. Jak vidíte, tak jsem si u tohoto másla sahla na dno. Toto máslo naprosto krásně voní po PRAVÉM KOKOSU, není to taková ta chemická vůně, ale taková ta pravá a příjemná, leč velice intenzivní.

 
Konzistence velice hutná a velice výživná, jak je vidno.

 
Voní naprosto fantasticky a i druhý den máte krásně hydratovanou pokožku a vonící, jde o to, že i když se ráno a večer po namazání osprchujete, tak pokožka těla krásně vláčná a hydratovaná.
Niky jsem tak dobrou hydrataci nezažila.

 
Navíc to balení je prostě kouzelné.

 
Znáte kosmetickou značku The Body Shop? Máte ji rádi, neboj jaké s ní máte zkušenosti??
 
Pohodový a krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...