pondělí 23. listopadu 2015

Dovolená část první

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešní série naší listopadové dovolené.
 
S manželem jsme přes léto nestihli nikam jet, tak jsme si řekli, že bychom to měli napravit.

 
Pořád jsme hledali vhodný termín a když jsme ho nalezli, tak jsem zjistila, že můj muž má od června propadlý cestovní pas.

 
Pa jsme si opatřili do krásných 10ti dní  a poté už jsme jen vybírali.

 
Nakonec jsme se rozhodli pro dovolenou, kde bude ještě teplo a přes známou v cestovní kanceláři Invia jsme si vybrali Egypt.

 
Já vím, spousta lidí si nyní řekne, že jsme se dočista pomátli, že je tam nebezpečno a že spadlo letadlo, ale to bylo před tím, než jsme dovolenou vybrali.



Letěli jsme z Prahy do Hurgady 4.11. deset minut po půlnoci. 


 
Letěli jsme se společností Travel service .

 
Let na egyptské letiště trval krásných 4,5h. Prima bylo, že já celý let prospala.



Letěli jsme Airbusem A 320.
 

 
Tady můžete vidět východ slunce cca okolo půl šesté ráno.

 
Do našeho rezortu to bylo cca 30 min z letiště.

 
Nebydleli jsme přímo v Hugádě, ale 15km za Hurgádou, což pro nás bylo prima.



Resort se jmenoval Hotel Festival Riviera.
 

 
Skládal se ze tří hotelů čtyř hnězdičkových se spousty přilehlých bazénů, snaků a pool barů.


 
U bazénu byly vždy takové pergoly, kde mohl člověk příjemně polehávat a nemusel se tak vystavovat přímému slunci.


 
Co se mi moc líbilo, byla zeleň, vše bylo krásně zelené, udržované a kytičky krásně kvetly a voněly.



 
Pohled z terasy na naše bazeny.

 
Toto je recepce a nahoře jídelna.

 
Bydleli jsme v pokoji, který byl příjemný a měl výhled na moře.

 
Poměrně jsem byla po letu unavená.


 
Výhled z našeho balkonu.





 
Tyto fotky jsou první dva dny, budou následovat dva další články, kde Vám ukáži více.
 
 
Krásný a pohodový den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...