středa 18. listopadu 2015

Essence smokey eyes set :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítá Vás u mého dalšího článku, který bude recenzí na dekorativní kosmetiku.
A to na tuto paletku od značky Essence s názvem Smokey Eyes set, kterou jsem si nedávno pořídila v Rossmann drogerii.

 
Jedná se tedy o paletku 02 smokey eyes set.
Dá se s ní vytvořit krásné denní, ale i kouřové večerní líčení.
Po mé zkušenosti stíny jsou dobře pigmentované dobře drží celý den.

 
Obsahuje dva lesklejší odstíny a jeden matnější, který je také nejtmavší.

 
Jak jsem již zmiňovala, tak pigmentace je opravdu dobrá, leč malinko prašivější, ale musím říct, že značka Essence se opravdu zlepšila.

 
Líčení ráda nanáším štětcem či štětci.
 
Tato paletka je super obzvláště na cestování.
 
Navíc je dostupná a levná.

 
Takže závěr je ten, že tuto mini paletku mohu vřele doporučit.
 
 
:-))
 
A co říkáte na oční stíny či paletky od značky Essence Vy??
Máte nějaké i Vy?
 
Přeji příjemný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...