neděle 1. listopadu 2015

Nová objednávka Avonu :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Po delší době tady mám nákupový článek s produkty z katalogu Avon.
 
Chci Vám ukázat, co vše jsem si výhodně objednala.

 
Tato vanilková sada byla za velice výhodnou akcí cenu tuším, že za 119Kč.



Obsahuje tělový sprej s vůní vanilky a santalového dřeva a po vyzkoušení a přivonění tak voní hodně sladce, ale nijak extra výrazně, což oceňuji.
 
Sprej bude super do kabelky.
 

 
Součástí je také sprchový gel se stejnou vůní o objemu 200ml.

 
A tělové mléko o stejném obsahu.

 
Pěnu do koupele s vůní granátového jablka jsem si pořídila ve výhodné velké sadě, která obsahovala pět výrobků za krásných cca 199Kč.

 
Naturals šampon s kondicionérem jsem kdysi používala hodně a byla jsem s výrobkem značně spokojena, uvidím, jak na mé vlasy bude působit nyní tento s meruňkou a bambuckým máslem.

 
Součástí velké sady byl i tento svěží ovocní sprej s vůní manga. Voní moc příjemně a už je nedílnou součástí mojí kabelky.

 
Tento peeling na ruce nebyl součástí sady, ale koupila jsme si ho z toho důvodu, že jsem ho již měla byla jsem s ním velice spokojená a peeling na zimu je super pro mé ručky.

 
V sadě byl i tento sprchový gel s vůní vanilky, což mi obzvláště na zimu přijde příjemné.

 
Pleťová maska z řady Planet spa bude jistě dobrá, alespoň v to doufám, protože tyto masky mám ozkoušené a jsou vždy parádní.

 
 
Co mě ale hodně zaujalo je tato nová MICELÁRNÍ VODA  z řady NUTRAEFFECTS.
 
Zatím jsem krémy nezkoušela, ale četla a slyšela jsem na jen chválu.
 



 
Tak uvidíme, jak budu s pokojená s touto micelární vodou.

 
Je vhodná pro všechny tipy pleti.

 
Ze speciální nabídky jsem si objednala i linky na oči.

 
Jsou z řady Super Shock, takže předpokládám, že by měli doplnit řadu řasenek.

 
Jak vidíte, tak pigmentace je pěkná.



Tak to byly moje avon nákupy.
 
Máte nějaké výrobky také? A jste s nimi spokojeni??
 

 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...