neděle 22. listopadu 2015

Nové vosky u mě doma :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u nového článku.
Dnes se povíme více o mých nových voscích.
Jsou sice jen čtyři, ale stojí za zmínku.

 
Prvním z nich je krásný letní a sladký meloun, voní sladce, ale přitom tak svěže, není příliš intezivní.

 
Tuto vůni mám velice ráda, je taková teplá  a na podzim přímo ideální, plná tepla a takového tepla domova.

 
Pro mě je vůně levandule naprostou klasikou. Nelze být bez ní.

 
Tento vosk je velice zajímavý, je zimní, ale přes to docela sladký.
Příjemná intenzivnější vůně.

 
Tak to byla můj malý nákup vosků, co na to říkáte.
Znáte nějaké z nich?

 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...