úterý 10. listopadu 2015

Super zimní tělová emulze od Balea

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný den a vítám Vás u nového článku.
Nyní se podíváme na zoubek super zimní tělové emulzi od Balea.

 
Musím říct, že se mi za poslední dobu docela dost tělové balzámy či emulze od značky Balea zalíbily a osvědčily.
tato je s příměsí severských brusinek o objemu 200ml.
 
 


Voní příjemně jemně, tak trochu květinově a tak čistě.
Krásně hydratuje, má takovou příjemnou konzistenci, která není příliš hutná ani příliš řídká.
Moc dobře se nanáší, zapracovává a vsakování je také prima.
 

 
Obecně jsem moc s touto emulzí velice spokojená a můžu Vám tuto limitovanou edici VŘELE DOPORUČIT.
 
 

 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
A čím se nyní rádi mažete Vy??
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...