pondělí 9. listopadu 2015

Thierry Muglera - Alein - co dodat super vůně.


 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku.
Dnes Vám představím moji novou vůni.
Jedná se tedy o vůni THIERRY MUGLER ALIEN ESSENCE ABSOLUE.
 
 
 
Něco málo vám povím k :

Parfémy Thierry Mugler

Thierryho Muglera vždycky zajímaly hlavně umělecké obory: rád kreslil, už jako dítě tančil v baletním sboru a později studoval interiérový design. Ve 24 letech odešel do Paříže a začal navrhovat oblečení. V 70. letech se osamostatnil. Thierry Mugler navrhuje oblečení pro ženy i muže a také kostýmy pro filmy a zpěváky. První parfém značky Thierry Mugler, slavný Angel, vznikl v roce 1992. Byl tak neobvyklý, že se stal první vůní úplně nové, orientálně gurmánské kategorie parfémů.


 
Parfém jsem pořídila na FB stránce VÝMĚNA KOSMETIKY.
 
30ml mě vyšlo na krásných 570Kč vč. dopravy.
 
Parfém je složen z ambra, vanilka, jasmín, heliotrop, myrha, kašmeran.
 
 
 
Já o něm můžu říct jen Jasmín – sladce vanilkový, hustý, hebký.....medově zlatý, medově sladký, medově hedvábný. A přesto stále „alienovský“.
 
 
 




Má krásný flakonek a voní prostě parádně.
 
Pro někoho by to mohlo být příliš silné, výrazné a sladké, ale jen sladce nevoní.
 


 
Cítíte tam směs koření, orientu a já tam cítím takovou čistotu.
No prostě jsem se nově zamilovala do parádní vůně.


 
Vůně Thierry Muglera máme s manžele oba moc rádi.
Máte zkušenost s nějakou vůní?


 
Tak to byla moje nová a voňavá radost.
 
Jaké vůně máte rádi Vy??
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...