čtvrtek 3. prosince 2015

Balíček od Verunky :-)))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u nového článku, kterým bude takové rozbalování balíčku neboli našeho pravidelného swatu s nejlepší bloggerkou a youtuberkou LIFE WITH SANDRA.

 
Balíček byl nádherně zabalen a uvnitř čekal krásný dopis se spousty produktů.

 
Ani jsem je nepočítala, ale uznejte sami. Není to nádhera.
 

 
Dostala jsem celou řadu vzorečků, ze kterých mám obrovskou radost.

 
A dětskou nebo nejen dětskou kosmetiku seba med, mýdlo na ruce jsem hned využila v práci.

 
Tvářenka v krásné růžovoučké barvičce mi udělala velikou radost.
Je od značky W7, od které mám již paletku.

 
I rozjasňovač od značky Catrice mi udělal velikou radost.

 
Jedná se o rozjasňovač v odstínu 010, ale nevím, jestli se dá ještě sehnat. Možná na výprodejích na Belárii.

 
Krásná sada tělových másel od značky Alverde je velice krásná a už se moc těším až je začnu zkoušet.

 
Tuto značku sice neznám, ale jak jsem se od Verunky dozvěděla, tak byla v Polsku a tam tento pleťový krém na obličej pořídila.

 
Já nikdy žádný výrobek s příměsí kozího mléka neměla,  tak se opravdu na něj moc a moc těším.

 
Samozřejmě nechyběly ani produkty na rty.

 
Opravdu krásná hydratační rtěnka od znaky Eveline - opět zakoupeno v Polsku.
Barva mi velice sedí a nyní nepoužívám jinou rtěnku.

 
Barvička opravdu povedená.

 
Srdíčkový balzámek Dermacol jsem niky neměla a proto jsem za něj o to víc ráda.

 
Paletka The Nude tude od The Balm je má oblíbená a sice jí mám, ale od Verunky jsem tento fake chtěla ozkoušet a asi udělám srovnání.
Nicméně za obě paletky jsem chtěla zaplatit, ale to se mi bohužel nepodařilo, takže brzy budu posílat na oplátku super dárkový balíček :-))

 
Paletka je moc krásná, téměř nepoužitá a i s papírovým obalem.

 
Jsem sama zvědavá na srovnání.

 
Konečně i já mám paletku od Urban Decay a to Naked 2, opět se jedná o fake.
Vím od Verunky, že ona má všechny čtyři Nakedky v originále a tato by jí tam ležela ladem, takže jsem jí o ní požádala, ale opět musím se odvděčit prezentantem, jelikož peníze nechtěla, ach jo.



Balení mi přijde bytelné a srovnatelné od originálu, né že bych originál vlastnila, ale má ho moje neteř a docela tuto paletku mám v oku.
 

 
No uznejte sami, není to prostě krásné.



Překrásné barvičky a již jsem je několikrát použila a mě na oku s bází vydrželi celý den, což mě velice mile překvapilo.
 

 
A tmavší barvičky.
Paletka obsahuje i oboustranný štěteček.


 
Co říkáte Vy na produkty, které jsem od Verunky dostala.
Pokud jí znáte a odebíráte a sledujete jí i na Yutube, tak mi prosím poraďte, co by jí udělalo radost.

 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...