pondělí 28. prosince 2015

Co jsem našla pod stromečkem

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u tohoto historicky prvního článku a to u dárků k Vánocům.
Rozhodně to prosím neberte, že bych se chtěla jakkoliv chlubit, jen jsem se inspirovala u dalších blogerek a YT.
No tak půjdeme na to.

 
Byla jsem opravdu hodná, protože jsem toho dostala skutečně moc a mé srdíčko to velice potěšilo, i dušičku samozřejmě.
Začneme nu produktů značky Lush.

 
Peeling jsem si skutečně moc přála.

 
Velice mě potěšilo velké balení a i konzistence a vůně je skutečně okouzlující.

 
Peeling na rty mě také potěšil, pořídila jsem si ho v Drážďanech na doporučení s mojí neteří.

 
Má velice sytou růžovou barvu a voní po tutifruti.

 
Balistika nesmí chybět.

 
Tyrkysová barvička je prostě skvostná a ta vůně je taková malinko pánská.



Tuto sadu mi doporučila jedna super bloberka a YT a pod stromek mi ji přinesla maminky.
 


Ziaja je kapitola sama pro sebe, hned několik produktů jsem dostala a mám z nich opravdu velikou radost.


Potřebovala jsem šampon na vlasy a tento mě velice potěšil.

 
Nejvíce a i tématicky mě potěšil perníčkový sprchový gel.



Hutný kozí krém na obličej bude jistě super.
 

 
Ano, ano konečně i já mám petrželkový oční krém.

 
Kakaové tělové máslo bude jistě skvělé.

 
Moje již třetí svíčka Yankee Candle s vůní mandarinek a brusinek s názvem Mandarin Cranberry.


Od kolegyně jsem dostala vůně do prádla v podobě voňavých andělíčků.

 
Od manžela jsem dostala úžasné hodinky.

 
Jsou to hodinky Daniel Wellington s úžasným páskem.

 
No a moje první paletka UD Naked basic 2.


Je opravdu skvostná a mám z ní velikou radost.

 
 
Manžel mimo jiné dostal i parfém Ice man, který má velice rád. 




Kočičky nesmí chybět, takže kalendář a ubrousky mi udělaly velikou radost.
 

 
Od kolegyně jsem dostala tekutý doplněk stravy a náhradního nafukovacího manžela a můj muž dostal náhradní manželku - dobrá recese.

 
Vínový top se bude hodit.

 
Je lehký a vzdušný.

 
Pyžámko se zvířecím motivem je moc krásné.

 
Za dárky velice moc a moc děkuji.
Jsem ráda za všechny.
 
 
A co jste dostali Vy?
Z čeho jste měli největší radost??
 
Přeji Vám krásný  den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...