neděle 27. prosince 2015

Co jsme si pořídila ve vánočnních Drážďanech

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítejte u dnešního článku, který bude o tom, co jsem si pořídila v Dřážďanech.
Ano není toho mnoho, asi by to ani na článek nemuselo být, ale říkala jsem si, že by Vás to mohlo zajímat.

 
Manžel si pořídil tento lehký světlounce modrý svetřík, který je ve velikosti L a stál 13Euro.

 
Já jsem si chtěla pořídit halenku s vázankou, ale už jsem jí pak nenašla a pyžama jsem také nedohledala, tak alespoň toto maxi triko, které bude jistě dobré, jako košile na spaní.

 
Triko je plně bavlnění a je z kolekce dětská v největší velikosti a stálo krásné 3Eura.

 
DM drogerie mě malinko zklamala, ale vzala jsem si tyto tři produkty plus kočkolit pro číču.

 
Toto bude jistě dobré na čištění mých štětců až je budu prát. V Čechách jsem toto udělátko prostě nesehnala, tak alespoň tady jsem měla štěstí.

 
Tento sprcháč jsem viděla kolikrát na blozích, ale v Čechách jsem ho nikde neviděla.
Jedná se tedy o kokosový - jak jinak sprchový gel.

 
Voní moc příjemně a uvidíme, jaký bude.

 
Vatové tamponky nesmí chybět a zvláště v tak zajímavém a rozmanitém balení.

 
Fialky - klasické bonbony, které jsou dárkem, ale jedná se o bonbony s příchutí malin :-))

 
Lush produkty Vám bohužel ukázat nemohu, protože je to dárek pod stromek.
Ale nebojte se uvidíte v dalším článku.

 
Tak to byly moje skromné dárky z vánočního výletu.
 
A co si kupujete v zahraničí Vy?
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...