sobota 5. prosince 2015

Druhé listopadové nákupy :-)

 
 

AHOJ, AHOJ,

Vítám Vás u dnešního článku, ve kterým si ukážeme pět mých nových výrobků, které jsem si v listopadu pořídila v DM drogerii.

 
Jelikož mi dochází odličovač očí, tak jsem se dívala a nejvíce mě zaujal tento dvousložkový odličovač očí od značky Nivea.
Byl navíc ve slevě tuším, že sleva o 30%.

 
Odličovač má být šetrný k očnímu okolí, nemá pálit a má dokonce blahodárně působit na samotné řasy.
Je ho 125ml.

 
Balea výrobku u mě znáte poměrně dobře, kupuji si je stále dokola s většinou z nich jsem velice spokojená.

 
Zaujala mě tato tělové emulze z řady Luxury red love, od které jsem měla tělové gely, peling a byla jsem moc spokojená.

 
Obsahuje 200ml a jedná se o tělovou emulzi s vůní kokosu a broskve.
No nebyla bych to já, kdybych si produkt s vůní kokosu nepořídila.

 
Jelikož mi dochází moje pleťová voda proti černým tečkám, tak jsem se podívala po možnostech v drogérii a tuto od značky Clean and Clear jsem měla a byla jsem s ní velice spokojená.

 
Obsahuje 200ml a stojí pod 100Kč.

 
Nová pěna na holení z limitované edice mě se velice líbí to barevné balení.

 
Jde o gel na holení se svěží vůní mandarinky pro citlivou pleť.
Musím říct, že gel na holení od Balea jsem měla již 2x a byl naprosto parádní, mnohem lepší než pěna.

 
Ano i já jsem ovce, jakmile se tento suchý šampon objevil v drogerii, tak jsem si ho musela pořídit také.

 
Vzala jsem si ten s vůní třešní.


 
Tak to byly moje menší nákupíky, co na ně říkáte?
Líbí se Vám??
Máte nějaký výrobek z těchto?

 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...