středa 2. prosince 2015

I love make-up super nová paletka

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, ve kterém se podíváme na zoubek mojí nové paletce od Ilove make-up.
Tuto paletku jsem si pořídila na kosmetickém veletrhu Interbeauty Prague.

 
Jmenuje se Go palette.
 
Obsahuje vše, co pro cestování potřebujete, což mi přijde super, samozřejmě, že se jedná o nějakou napodobeninu.
 
 
Obsahuje tvářenku, bronzer, rozjasňovač a šest stínů, pro dokonalé večerní i denní líčení.
Prostě ideální na cestování.

 
Nyní se můžete podívat na pigmentaci bronzeru, tvářenky a rozjasňovače.

 
Tmavší stíny jsou takové teplot studené.
Krásná bronzová, poté světle hnědá a tmavě hnědo-zelená.
Líčení s ní vypadá a drží velice dobře.

 
Tělový ton je super, na projasnění oblasti pod obočím, nebo na celé víčko, šampaň odstín je super krásný světloučký a vínovější odstín je také parádní, jen lehce při líčení stíny opadávají, tak pozor.
Je lepší si nejprve nalíčit oči a poté aplikovat make-up.



Paletka je trochu více prášivá, ale mě moc vyhovuje.
 

 
Cena byla vele prima, balení je takové obyčejnější, ale já obecně na obaly nedám.

 
A jaké produkty či zkušenosti s touto značkou máte Vy?
Já musím konstatovat, že jen dobré.
 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...