neděle 6. prosince 2015

Jelení lůj na nohy

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude takovou malou recenzí na JELENÍ KRÉM NA CHODIDLA  OD ZNAČKY BALEA.

 
Na tomto krému mě nejvíce zaujala hlava samotného jelena.
Má příjemné balení.

 
Jedná se tedy o krém na nohy jelení lůj pro hrubé a popraskané nohy - chodidla.
 

 
Musím říct, že jsem s tímto výrobkem ROZHODNĚ NEŠLÁPLA VEDLE.
Je krásně hutný, dobře se roztírá, krásně hydratuje a krásně mentolovo-bylinkově voní.

 
Chodidla zanechá krásně hydratované, jemné a voňavé, pro podzimní či zimní období ideální.
Rozhodně tento výrobek MOHU VŘELE DOPORUČIT.

 
No a jak pečujete o svá chodila Vy??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...