čtvrtek 10. prosince 2015

Listopadové nákupy potřetí

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u třetího nákupového článku za měsíc listopad.
Vytiskla jsem si slevový kupon 50% do drogerie Teta na kosmetickou značku a produkty Nivea.
Říkala jsem si, že od této značky jsem mnoho produktů neměla  že bych nějaké nové ráda ozkoušela.

 
Jako první produkt jsem si vybrala tento ZJEMŃUJÍCÍ DENNÍ KRÉM. Tento krém obsahuje 95% přírodních složek, což je mi velice sympatické.

 
Tento krém je vhodný pro suchou pokožku, což bude naprosto ideální pro zimní období.
Obsahuje Bio arganový olej a Bio příměs heřmánku, který je velice hojivý.

 
Balení je klasické pro tuto kosmetickou značku.

 
Jelikož v zimním a podzimním období pálím svíčky o 106, tak jsem si vybrala tuto svíčku,  kterou si kdysi hodně kupovala moje maminka a byla s ní velice spokojená.

 
Jedná se tedy o ozonovou svíčku s vůní kokosu - jak jinak u mě :-)) a budu jí pálit v kanceláři.

 
Značku Teta drogerie Ameté neznám, ale řekla jsem si, že ozkouším gel na intimní hygienu.

 
Obsahuje 250ml produktu a obsahuje také kyselinu mléčnou.
Cena je velice přívětivá, tuším, že tato řada obsahuje také i produkty na pleť.

 
Šamponů není nikdy dost, musím říct, že bych si šampon za plnou cenu nepořídila, ale za poloviční cenu je to prima.

 
Vybrala jsem si šampon na poškozené vlasy.
Jelikož já mám vlasy celkem v dobré kondici, tak čekám, že budu mít super vyživené a lesklé vlasy.



Jelikož mi dochází produkt a ranní čištění pleti, tak jsem si řekla, že by bylo fajn vyzkoušet tuto čistící pleťovou pěnu.
 

 
Pěna je čirá a má příjemnou čistou vůní a praktickou pumpičku.

 
Tato pěna by měla hloubkově čistit a také hydratovat, je určená na suchou až citlivou pleť, opět ideální na zimní chladné počasí.

 
Micelární voda mi dochází, tak ráda ozkouším tuto.

 
Tato micelární voda je určena opět pro suchou až citlivou pokožku a obsahuje výtažek z mandlového oleje.



 
Tato rtěnka značky Essence mě naprosto nadchla.
Prý se prodává celkem krátce, takže jde o novinku u nás.
 

 
Maličko mě zklamala pigmentace, ale rtěnka má krásnou barvičky a dobře hydratuje.

 
Balení se mi také velice zamlouvá.

 
Ano jsem ovce, ale tuto krásnou skleničku jsem si prostě musela pořídit.
Koupila jsem ji v Levných knihách a vyšla mě cca na 60Kč.
Tuto skleničku plánuji koupit i jako dárek.

 
Tak to byly moje poslední listopadové nákupy.
 
Znáte nějaké produkty, které jsem si pořídila?
Co na ně říkáte?
 
Budu ráda za Vaše komentáře.
 
Krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...