pondělí 21. prosince 2015

První prosincové nákupy :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude o prvních prosincových nákupech, které jsem uskutečnila na několikrát hned prvního prosince.

 
Nově jsem si pořídila tento lak na vlasy od Balea se sílou č. 3 pro barevné vlasy.

 
Tento šampon jsem si pořídila na doporučení jedné blogerky, tak jsem plná očekávání.

 
Pěnu na holení jsem pořídila svému muži, který preferuje tuto ultra sensitive řadu.

 
Deodorant s vůní růžového pomela mě velice zaujal. Voní moc příjemně, tak hodně svěže.

 
Tyto sprchové Smoothie jsem ještě neviděla, proto jsem si hned vzala obě provedení.

 
Tento sprchový gel je s vůní vanilky a citronu.
Má krásné balení, které se mi velice líbí.


 
Toto je exotičtější sprchový gel s vůní Acai a Yuzu.
Názvy ovoce jsou pro mě neznámé. Uvidíme, jaký bude. Podám jistě report.


 
Na další doporučení jsem si pořídila i tento dvousložkový odličovač voděodolného očního make-upu od Dermacolu.

 
Navíc byl v akci, tak proč si ho nevzít.

 
A máme tady značku Essence.

 
Espress dry dops - kapičky pro rychlé zaschnutí laku.
Tyto kapičky jsou naprosto fantastické a kupuji si je stále dokola.

 
Konečně jsem i já narazila na vánoční limitku.
Vzala jsem si tento krásný fialový lak na nehty.

 
Jak jistě víte, v celé kolekci se nalézají laky na nehty, rozjasňovač, který je zlatý a mě se tolik nelíbil.
 
 
Také si můžete pořídit rtěnky a oční stíny.

 
V Tescu jsem si koupila jejich bavlněné odličovací tamponky.
V DM drogerii rovněž odličovací tamponky a prostředek na mytí na nádobí ze zimní edice.

 
 
Jelikož jsem chtěla uplatnit body z Dm karty a sovičkový hrníček jsem nestihla, tak jsem si vzala sadu vykrajovátek na vánoční cukroví a podaruji tím svou mamku.


 
Tak to byly moje první prosincové nákupy.
Budu ráda za Vaše tipy, co jste si v prosinci pořídili Vy.

 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...