středa 16. prosince 2015

Svaté Grály pro rok 2015 I. část

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který je zcela nový,  nikdy jsem zatím takový článek nepsala. Jelikož blogu je již něco málo přes jeden rok, rozhodla jsem se, že Vám ukážu mé svaté grály pro tento rok čili pro rok 2015.

 
Ano i já jsem si velice oblíbila micelární vodu Biodenrma sensibio H2O.
Je velice příjemná, dobře odlíčí a neštípe v očích, ani nijak nedráždí pokožku.

 
Tento make-up v tyčince od značky Max-Factor používám téměř 17let, kupuji si ho stále dokola.
 

 
Mám ho v nejsvětlejším odstínu 12 True beige. Používám ho, jako korektor.
Velice dobře mi sedí, nezalézá do vrásek a drží na pleti celý den.

 
Zapracovávám ho jak prsty, ale i štětečkem.

 
Aby oční stíny dobře držely na víčku celý den, tak jsem si velice oblíbila tento krémový primer od Avonu.

 
Je to asi nejlepší primer pod oční stíny, jaký jsem kdy vyzkoušela.

 
Na obočí ráda používám tento kartáček ve světlejším odstínu od značky Essence.

 
Když si nedávám  make-up tak pleť zapudruji pudrem od Gabriella Salvete.
Je velice příjemný, pleť zmatní, ale také ji příjemně zabarví  a sjednotí barevný ton pleti.

 
Nesmím zapomenout ani na řasy, asi nejhezčí řasy mi udělá řasenka od značky Essence Lash Princess. Řasy krásně zahustí, neslepí a prodlouží.

 
Když chci tvářím dodat teplo a šmrnc, tak nejčastěji sahám po tomto megy bronzeru od Essence.

 
Je krásně matný, moc pěkně voní po kokosu a vždy mi dobře splní, to, co potřebuji.
Moc ráda ho používám nejen v létě.

 
Aby rty nazůstávaly pozadu, tak velice ráda vykresluji rty touto báječnou řasenkou od značky Clinique.

 
Mám ji v odstínu Plum pop 14.
Rtěnka je to krásně pigmentovaná, hydratační a na rtech vydrží dlouho.

 
A co by to bylo za líčení, kdybych Vám neukázala své nejoblíbenější štětce.



Bez těchto dvou štětců si své líčení nedokážu představit.
Jedná se o štětce z řady Petra Lovelyhair.
 
Jde o štětec na oční stíny, tento je takový univerzální a já ho mám asi nejraději a potom štětec, který používám na tvářenku, bronzer a nebo rozjasňovač.
 

 
A mým velikým oblíbencem se stal i tento čistič štětců od značky Ebelin.

 
Krásně štětce vyčistí a zanechá je jemné a hebké.

 
Tak, tady jsem vám ukázala moje svaté grály.
A jaké oblíbené výrobky máte pro tento rok Vy??
 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...