neděle 20. prosince 2015

Vánoční Dráždany :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude o našem společném výletu do Drážďan.
S kamarádem jsme se domlouvali, že vyrazíme na vánoční trhy do Německa a zvažovali jsme Drážďany, Norimberk a poté Řezno. Nakonec díky i vzdálenosti vyhrála tato varianta.
Moc jsme si to užili a jsem ráda, že jsem již podruhé vánoční trhy v Drážďanech navštívila.
Dost okecávání a jdeme na to.

 
Auto jsme nechali na parkovišti u hlavního vlakového nádraží.

 
A k trhům to bylo nedaleko, bohužel nám počasí příliš nepřálo a poprchávalo, ale nám to náladu nezkazilo.
Je sice pravda, že cesta byla deštivá.


 
Vánoční atmosféra byla všude na každém rohu.




 
Občerstvení číhalo na každém rohu, i  my jsme se občerstvili.



Tady vidíte mého muže, jak jí bílou klobásku v housce.
 

 
No nemohli jsme minout návštěvu Primarku.




 
Primark má cca tři podlaží a vybere si tam skutečně každý, jen mě malinko zklamalo to, že tam bylo strašně moc lidí, obrovské vedro a nebavilo mě příliš lítat po nákupech, náš výlet jsme pojali dosti pohodově.
Ale něco jsme si koupili.
Bude další článek o samostatných nákupech.

 



No a hlavní trhy, kde jsou krásné výzdoby a kolotoče.




Musím říct, že výzdoba byla opravdu krásná.
Všude na nás číhaly zajímavé předměty a také občerstvení. 
 
Kolotoče jsou velice oblíbené.
 
 


 
Žlutá tramvaj je pro Drážďany typická.



 
Toto náměstí je nově postaveno, po tom, co byly Drážďany vybombardované. Budovy jsou nové cca 10-15 let a stavěly se dle dobových fotografií.

 
Krásný dom je také nově postavený.


 
Jak vidíte tak černé cihly jsou původní, jinak vše je nové, dom je otevřen cca 5 let.


 
Valaši a kočár nesmí chybět.

 
Tady je původní dom, je vidno samé černé cihly či opracovaný kámen.


Ano selfie nesmí chybět.

 
Jelikož jsme celý den stály a chodili, tak jsme se šli občerstvit, můj muž si dal jedno pivko a já svařáček. Upozorňuji, že ani jeden z nás neřídil.




Krásný busking nesměl chybět.
 


 
Na zpět jsme se vraceli přes velký a hlavní trh, který byl krásně osvícen.



 
 
Naproti Primarku je obchod Lush, kde mi můj  muž kopil něco pod stromeček.
 
 

 
Já jsem nikdy v prodejně Lusch nebyla a nádherně to tam vonělo a nebylo to tam ani příliš lidí a žádné fronty u pokladen. V Praze tomu tak není.




 
Také jsem navštívila místní DM Drogerii, kde měli opravdu hooodně dekorativní kosmetiky, ale já šla spíše na tu pečující na jejich německé baleácké produkty, ale bohužel nic nového tam neměli, tak jsem si odnesla jen tři produkty.
Malinko mě balea zklamala.


 
Zvláštní limitka Essence.

 
A loučíme se s vánočními trhy.


 
Poslední nákup byl v prodejně Nanu Nana, kde jsem také nikdy nebyla.

 
Vánoce, kam se podíváš.

 
Odnesla jsem si originální dárek pro našeho milého kamaráda, který mám už bohužel zabalení, ale byl to pohár - zlaté barvy, kde je napsáno "nejlepší přítel", snad mu to udělá pod stromečkem radost.

 
Mimoni nesmí chybět.

 
Tak to byl náš společný vánoční výlet.
Moc jsme si to užili a odpočinuli jsme si takto při pátku.
:-))
 
 
Vyrážíte na vánoční trhy také?
My ještě půjdeme k nám K Andělu a také na Staromák.
Pokud se povede bude další článek :-))
 
Krásný a pohodový den přeji.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...