pondělí 7. prosince 2015

Vánoční výzdoba u nás

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u nekosmetického článku.
Dnes Vám představím moji vánoční výzdobu.
Tento článek píši a také fotím o první adventní neděli, pakliže by se u nás něco změnilo, tak Vám o tom ráda napíši.
 
 
 
Každoročně si adventní věnec dělám sama.

 
Letos jsem ho pojala v červeném stylu.
Co na něj říkáte? Líbí se Vám?

 
Věnec dělám z tůjek, které neopadávají tak rychle jako jehličí a lépe se s nimi manipuluje.

 
Využila jsem zbytek tůjek, plastového květináče, který jsem naplnila, ozdobila kořením anýzu, skořice a plátků usušeného pomeranče a naaranžovala.


 
Mě se taková to výzdoba velice líbí, květináč jsem umístila do kuchyně.

 
Také jsem ozdobila nebo se o výzdobu snažila truhlíky na balkoně.


 
 
Svíčky svítí, kde se dá :-)) Tato je  z Tesca za super cenu 25Kč.

 
Lonský věnec, je sice umělý, ale na stolečku mi dobře poslouží.

 
Decentní výzdoba i vstupních dveří.
 
 
 
Světélka na parapetech nemohou chybět.
Ano mám hoooodně moc květin.


 
Ráda na Vánoce dekoruji papírovými ubrousky, mám ráda tu rozmanitost.

 
 
Svícínek nesmí chybět.
Jak vidíte, tak ubrousky skutečně využívám.

 
No a bez Betlému by to nebyla ta správná výzdoba.
Tento betlém je po mém dědečkovi a je téměř 80 let starý. Je ručně vyřezávaný a je to celé domácí výroba, bez něj si opravdu Vánoce nedokáži představit.

 
Pravidelně ho staví můj muž :-))
Již je to taková naše tradice.



 
Nesmí chybět vosky YC, tento je skořicový.


 
Ještě dekorace skleněné misky v kuchyni.

 
Ubrousky a přírodní materiály : vlašské ořechy, doma nasušené ovoce, koření.

 
A nezapomenu ani na výzdobu u nás Na Smíchově.
 

 
Nás vánoční strom na Smíchově.

 
Vánoce jsou všude kolem nás :-))

 
Květinářství nabízí krásné produkty, věnečky, jmelí hodně barev, zvonečky a vločky. Ale ty ceny...grrr :-((

 
No co na to říct, prostě nejlepší vánoční výzdoba. :-))

 
 
 
 
A jakou výzdobu máte rádi Vy na Vánoce??
 
Jistě něco přibude minimálně náš umělý mini stromeček.
A už máte dárečky??
Já ano, už jen čekám na poštáka :-))
 
Krásné a pohodové dny přeji.
 
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...