čtvrtek 7. ledna 2016

Kozí krém

 

AHOJ, AHOJ,

 
 
Vítám Vás u dnešního článku, který bude recenzí na pleťový krém s kozím mlékem.
Krém jsem dostala od Verunky a produkt je vyroben a i zakoupen v Polsku.

 
Kozí produkty já mám velice ráda, jak na vnější aplikaci tak i na vnitřní. Miluji třeba kozí jogurty, sýry a mléka.

 
Krém obsahuje Q10 a vitamin E.
Co mě maličko zarazilo je obsah, produkt obsahuje 150ml produktu, což je na pleťový krém poměrně dost. Standardně to bývá okolo 50ml.

 
Krém je krásně bílý, má velice jemnou konzistenci, myslím si, že je vhodný spíše na léto nebo na smíšenou až mastnější pleť. Já mám v zimě spíše sušší pokožku, ale jak jsem zjistila, tak krém se dá krásně navrstvit a moji pleť krásně chrání, hydratuje a vyživí.

 
Konzistence je taková jemná, krém není příliš hutný, ale dobře se roztírá a dobře se vsakuje.
Jistě Vás bude zajímat vůně.
Když se řekne koza, tak spousty z Vás si řekne .. ne tu vůni nemám ráda.
Vůbec nevoní po typické kozím pižmu, voní malinko zvláštně, ale rozhodně kozu v něm neucítíte.
 

 
Za mě je zhodnocení takové, že tento krém je prima, vyhovuje mi, ale spíš by bylo lepší ho používat v letním období, ale už ho mám z poloviny vypotřebovaný a vyhovuje mi, když ho navrstvím, tak ho dopotřebuji.
Takže, kdybyste na něj narazili, tak neváhejte.
A co jsem slyšela od Verunky, tak je i velice cenově dostupný.
 
Co říkáte Vy na kozí produkty??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...